OH 58 Kiowa...in belgië..

AMAI .... wat een doos ....

En ik WEET OOK wat er in zit , dat is als je op het juiste moment op de juiste plaats bent he .... veel succes ermee ... en uiteraard verder blijven doen aan de KIOWA he ..

Grtz
Ron

Geduld beste vrienden, er is een tijd voor alles :-)
De vraag is of de inhoud wel op het heliforum thuishoort...

Met wat geluk is er volgende posting wat op de achtergrond zichtbaar...

groeten,

Didier

Zij die het weten houden hun lippen op mekaar!
Toen we bij hem waren tijdens de aankoop hebben we op onze eerste communieziel beloofd om te zwijgen...
Maar, ik stel voor dat zij die het niet weten een gokje wagen... wie weet verbind Didier er geen prijsje aan???

Heligroeten,

Nick

Zo, weer een update dus..

Zoals verwacht niet veel aan de Kiowa gedaan, enkel een klein detail op de romp, meer momenteel niet..

full

De boosdoener is dus de inhoud van de grote doos, waaraan dus wel wat is gewerkt..

Een fotoke van de werken, mss dat jullie daar iets aan hebben ;-)

full

Tot volgende donderdag mss...

groeten,

Didier

Laatst bewerkt door een moderator:
Hoe weinig vooruitgang het ook is, het is vooruitgang...
Fijn dat je je donderdagposting op woensdag heb gepost.
Mijn eigenste werkzaamheden zijn deze week goed opgeschoten, de plaatjes zijn klaar om naar hier te uploaden,... ma... 't is wachten tot vrijdag.

Heligroeten,

Nick

PS. Ik heb hier ook nog een grote doos staan... mss toon ik er ook wel eens iet van...

Neen, nog geen update, maar gewoon..

Fijne kerst en beste wensen voor allen die dit zo trouw volgen :-)

groeten,

Didier

Oeps, donderdag alweer!

Gelukkig wat tijd gehad voor de Kiowa, dus me beziggehouden met wat kleine details..
Om te beginnen een overlooppijpje, wat messing staaf, gaatje onderin maken voor het wat hol te laten lijken, en lijmen maar..

full

Volgende was gelukkig bij de kit inbegrepen, na wat klein aanpassingswerk lijmen en klaar. Later komt hierop nog een sluiting

full

Nog een IR nachtvlucht "lampje"die we al meer hebben gezien, en tegelijk een kleine overzichtfoto..

full

Zo, genoeg voor een donderdag.. ;-)

groeten,

Didier

Laatst bewerkt door een moderator:
Netjes hoor allemaal,het ziet er weer gelikt uit..(ook dat Roze achtige ding op je achtergrond,een stukje van je secret project??die wss turbine aangedreven word en schaal 1:4 is????
Ben nog steeds benieuwd wat je er naast gaat bouwen..lijkt wel een SeaKing ofzo iets dergelijks tis in iedergeval GROOT.

S6

Jeroen

Thx Jeroen,

Het is idd de inhoud van de doos.. turbine klopt, 't is groot klopt ook, maar geen 1/4, en geen seaking.. :p

groeten,

Didier

Nouja,maakt niet zoveel uit wat er in de doos zit/zat... schaal 1:7 dan en mss wel een Hind MiL24??,1 ding weet ik wel het zal wel weer spectaculair worden
Als ie maar net zo mooi word als de Kiowa
(ben toch wel een beetje nieuwsgierig;) hahahaha)

Didier,

je laat hier heel Schotland nieuwsgierig zijn om de inhoud van die doos te weten!

Leuk hé... Schotland??

Er staan al enkele fotokes hier op mijn draadje, als je goed kijkt, en wat luchtvaartkennis hebt...

Volgende donderdag een iets duidelijker fotoke.. beloofd ;-)

Groeten,

Didier

Ik doe mee... volgende donderdag onthul ik in mijn eigen draadje ook iets over mijn volgende project... ??? ...

Heligroeten,

Nick

Back