Roel van Essen
Forum veteraan
Dan zou ik eerder een binnenvaartschip bij jou verwachten, Douglas.
Even gokken: Pr. Bernhardsluizen, Tiel?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Da's mooi, zitten ze van mijn centen en mijn tijd een beetje te hobbyen. En als wij de sluis oproepen dan is het altijd EEN MOMENTJE SCHIPPER
. Nu weet ik wel waarom.
Dan zou ik eerder een binnenvaartschip bij jou verwachten, Douglas.
Volgens mij de kruising met de kerstboom verlichting.
Zo, laat die tips maar zitten. heb er (weer) een andere motor in gemonteerd, en nu gaat ie echt als de BRANDWEER!!!!! (sneller dan de lafayette)
Douglas
Zo, laat die tips maar zitten. heb er (weer) een andere motor in gemonteerd, en nu gaat ie echt als de BRANDWEER!!!!! (sneller dan de lafayette)
Deze motor is lichter van gewicht (325 gram minder), voorzien van een vertraging en is veel krachtiger dan de vorige motor. Het rollen is zo goed als over.
Gisteren even wezen testen, wat een verschil! Nu is het echt een golventrekker, niet normaal meer. Wel had ik problemen met de vaarregelaar, die vervangen gaat worden door een roqraft 100. Duiken gaat ook prima, zo ook het varen onder water.
Nu kan ik de aandacht meer richten op het trimwerk boven en onder water.....
Douglas
Die onderzeebootschroeven zijn ontworpen op een laag toerental.
Dit in combinatie met de Robbe 67 EF II heb je meer vermogen dan je eigelijk kan wensen. De 67 EF mag eigenlijk max 9,6 volt hebben. Ik tuf lekker rond op 12 volt.