Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Zijn vriendelijk geprijsd.o.k duidelijk, ik ga op zoek naar een schottky diode.,
Lijkt een zelfbouw 27 mhz zender gezien de gekleurde kanaalvaantjes en de ic’s In voetjesKent iemand de technische achtergrond van deze zender? Komt van de Haagse Modelbootclub.
Bekijk bijlage 427695 Bekijk bijlage 427696 Bekijk bijlage 427697
Heldere analyse, zou zomaar waar kunnen zijn.Duidelijk een (over)dwarsdenker....
Ik heb op het moment de voeding en ppm signaal afgetapt op de print waar je normaal de zendmoduul inklikt.Weet je al, waar je het ppm signaal gaat aftappen?
Ja, dat laatste doet de DHT ook al.Het werkt al, het omzetten was een fluitje van een cent. Als het goed is geeft deze module een foutmelding als de antenne defect of slecht bevestigd is etc dmv een continu pieptoon. Morgen even een reikwijdte test op een lager zendvermogen proberen. Volgens de handleiding geeft de module feedback dmv pieptoontjes als de verbinden slechter wordt.
Ik heb de antenne geplaatst op de plek van de orginele antenne het paste precies qua diameter![]()
En wat wil je ombouwen naar 2,4 GHz? Want in dat topic zit je nu.Hallo allemaal.
Heeft er iemand belangstelling voor een oude startkist met alles er in?
Gratis af te halen.