Ombouw vintage zenders naar 2.4 GHz

.Daarna heb ik nog jaren gevlogen met polyprop van Hans Brinkman ( is een tijdje mijn overbuurman geweest in Ellecom)
Deze Hans Brinkman?
full

Proefopstelling gemaakt met de Spectrum (in afgeslankte vorm) werkt naar tevredenheid...nu nog wat Bakema acties doen...één voor één wat draadjes doorknippen van meer overtollig spul en ...wanneer het niet ontploft meld ik me weer...:eek::D:p

Ik was er bij als 18 jarige toeschouwer. Mooie tijden. Kun je nu op de Vinkeveense plassen niet meer organiseren helaas.
Ook ik was daar toeschouwer, maar dan 20 jaar 'oud'. Zeker mooie tijden.
En waarom hebben we elkaar toen niet even de hand geschud? :rolleyes: Dat kon toen nog zonder risico....:yes:
Ik was toen 14 en net begonnen mijn eerste RC set te bouwen....:weetnie::rofl:

Laatst bewerkt:
Ik kan het niet zeggen , ik heb Hans Brinkman alleen gekend toen hij al in een rolstoel zat , eerst in het dorp en later in Ellecom t.o. Mijn schoonouders.

Ik weet nog dat we in het dorp zijn geweest , maar ik was toen nog een snotneus ? ( ahum) samen met mijn vader die in die tijd ( jaren 70. ) een modelbouw winkel aan huis had ( Drachten Friesland )

Hans

Ja , tegenwoordig gaat alles via webshop of je moet en een dag voor uittrekken , maar wel eerst bestellen want wat je wel nodig hebt kon er wel eens niet zijn .....

kwartjes waren op..maar ik ben er weer...
Voor dat ik de blauw-grijze ga doorknippen..

Praat me ff bij over de GG set of moet ik dan bij Gerhard zijn?

Back