Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
De X module met de EU-lbt firmware heeft geen toegang meer tot een D8 protocol.Bruno, zo ver ik uit de documentatie kan halen kan je de Mode and Compatibility instellen te kiezen tussen D8, D16, LR12.
Ik had V8 FR-11 ontvanger geselecteerd die het D8 protocol gebruikt.
Bedoel je misschien de X4R?wat denken jullie van de combi XHT module met de V4rsb ontvanger deze ontvanger werkt met het D 16 protocol en is mooi klein,
Bedoel je misschien de X4R?
Dat is de X uitvoering van de D4R, die ik naar volle tevredenheid al jaren gebruik.
Als deze net zo goed is, lijkt me dat een prima keuze.
Let dan wel op dat je een EU-lbt exemplaar koopt, anders werkt het nog niet....
Zelfs met één kanaal minder is dat nog steeds prima bruikbaar voor het TFA gebeuren.En je hebt de sb(serial bus) versie en de gewone, de sb heeft 1 kanaal minder, wordt gebruikt voor sb dus.
Zelfs met één kanaal minder is dat nog steeds prima bruikbaar voor het TFA gebeuren.
Een tweede kanaal voor motorregeling is dan al een 'luxe' uitvoering, laat staan derde voor een trimbaar hoogteroer....
Ja en nee.maar ik zie bij jouw wat moois en wel de trim potmeters das wel heel erg handig.
Je kunt er ook voor kiezen om deze encoder te maken, ben je meteen klaar:Bruno, ik moet zeker een ander type SC knop maar ik heb nog geen andere kunnen vinden, wat betreft de ombouw naar 7 kannalen, heb ik ook niet nodig, 4 is voormij zat ik moet nog even bestuderen hoe ik de niet gebruikte ingangen kan koppelen aan een andere ingang Phil heeft dit beschreven.
Ik heb in mijn zelfbouw 4 kanaals zender een éénknops trimsysteem geprogrammeerd. De waarde van het kanaalsignaal is daarbij opgebouwd uit een pot-waarde plus een trim-waarde. Bij het indrukken van de trimknop worden de sticks als besturing tijdelijk uitgeschakeld, en werkt de besturing alléén op de trim-waardes. Door dan de sticks te bewegen wordt de bijbehorende trim-waarde in stappen vergroot of verkleind (hoorbaar via de pieper). Als je de trimknop loslaat werkt de besturing weer met de optelsommen van pot-waarde en (de nieuwe) trim-waarde. Gas doet niet mee in mijn geval (zinloos, want elektro), maar niets verhindert een uitbreiding van het systeem.
De eerlijkheid gebied me wel te zeggen dat ik het nog niet in de praktijk getest heb, alleen in een test opstelling op de werktafel.
Groet,
Max.