ONTMOETINGSDAG: Zaterdag 19 april 2014

Bedankt voor alle lovende woorden, ook ik heb zelf enorm genoten van deze dag. Ook mag ik wel zeggen dat we veel voordeel hebben gehad bij de organisatietalenten van Chris en de warme ontvangst in Duizel door familie, kennissen en natuurlijk de Smis.
Uiteindelijk kun je van alles organiseren, maar valt of staat zo'n dag bij de inzet van de deelnemers en bezoekers, waarvoor minstens evenveel dank terug!

Er was voor elk wat wils, maar vooral de mogelijkheid om de kunstwerken van medebouwers eens goed bewonderen en bij te praten over alles wat ons bezighoudt bij onze geliefde hobby.
Ik kan wel een heel verslag maken, maar beelden zeggen zoals vaak veel meer dan woorden.

Grt
Diederik

full

full

full

full

full

full

full

full

Laatst bewerkt door een moderator:
Heb ze maar gelijk even gedownload, en in de map "ontmoetingsdag" gezet:cool:
Mooie reportage Sjors, krijg nu al heimwee:yes::yes:

Zo even lekker hapje gegeten en weer terug in het oosten des lands, was alle kilometers meer dan waard, was een een mooie dag iedereen bedankt voor de tips en info. Ook de Chris en Diederik was goed georganiseerd en dank hiervoor.

Leuke foto's allemaal - maar nog leuker om er in het echt een keer bij geweest te zijn.
(Ik ben niet echt flatteus op foto's...:rolleyes:)

Zo even lekker hapje gegeten en weer terug in het oosten des lands, was alle kilometers meer dan waard, was een een mooie dag iedereen bedankt voor de tips en info. Ook de Chris en Diederik was goed georganiseerd en dank hiervoor.

Hallo Robert,

Op de terugweg naar huis meteen maar even ander draad gehaald.:D:D

Groet PC Piet,

Chris en Diederik en alle bouwers......BEDANKT !!!!!!!
Het was een grandiose dag die we niet hadden willen missen.
We hebben genoten al hadden we geen voeten meer over toen we thuis kwamen.....
Schitterend gezicht al deze modellen bij elkaar en de locatie kon gewoon niet beter.
Petje af voor iedereen die hier had bij gedragen.
Wanneer was de volgende ook al weer ??????????

Anja en Sjors

Hallo!

Nogmaals iedereen van harte bedankt voor de extreem geslaagde dag gisteren! Je hoopt als je wat organiseert dat het dan uit de verf komt en dat is volgens mij wel gelukt. De opkomst, toestroom van publiek en grote hoeveelheid prachtige modellen was super. Iedereen heeft er echt iets moois van gemaakt en de passie straalde er vanaf.

Hier alle foto's die ik maakte in de "foto corner":
http://we.tl/V8mFgbvDjO

Download en zoek je eigen plaatjes er even uit, ze staan op naam dus moet geen punt zijn. Mocht ik iemand vergeten zijn geef een gil.

Hier een willekeurige greep:

ErikAgterhuis_Dolfijn-Klein.jpg

HansvanNieuwkoop_Bireme-Klein.jpg

JanZwart_HalveMaen-Klein.jpg

HansvanNieuwkoop_Halifax-Klein.jpg

JanVeraart_victorydoorsnede-Klein.jpg

RobertBroekhuisen_SanFrancisco-Klein.jpg

JandelaBije-7P-Helft1.jpg

JanZwart_Victory-Klein.jpg

JandelaBije-SchipFles-Klein.jpg

Wat een plaatjes! :)

Enige nadeel was dat ik als "organisator" en fotograaf helaas maar heel weinig met iedereen heb kunnen praten en zien, de dag vloog voorbij. Volgend jaar wil ik zelf ook meer kunnen zien van al dat moois :)

Groeten!

Chris

Hans, ik kan je niet mooier maken dan je al bent ;), maar voor de kijkers thuis de keuze tussen de echte Hans en de beeltenis (voorste op het galjoen):

full

Dit vind ik nou wel weer een leuke foto!

Laatst bewerkt door een moderator:
mooi, jammer dat ik niet kon komen kijken. Zat wel in Nederland ( Almere ), maar dat was voor iets anders helaas....

Is er een volgende datum? Een volgende locatie? Hopelijk geen jaar weg van hier??

Back