Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
koop 1 meter 6mm en 1 meter 3mm, dan heb je wel genoeg denk ikskyhigh zei:hoeveel depron heb je hier voor nodig ?
waar ik depron koopt hebben zel alleen platen van 100 bij 100 cmplotterwelt zei:Depron heeft de maat van 1250 x 800 mm. :wink:
Cocktailprikkers? Stukje carbon buis over?Maurits zei:Het verzinnen van makkelijk te maken details is weer begonnen. Er komen aan elke vleugel 2 lopen van machinegeweren. Aan de binnenkant een grotere dan aan de buitenkant 8)
bdoets zei:Cocktailprikkers? Stukje carbon buis over?Maurits zei:Het verzinnen van makkelijk te maken details is weer begonnen. Er komen aan elke vleugel 2 lopen van machinegeweren. Aan de binnenkant een grotere dan aan de buitenkant 8)
Persoonlijk zou ik die er af laten. Je bouwt toch een vliegtuig, geen oorlogsmachine. Tenzij je voor full scale gaat natuurlijk, maar dan was je vast niet in depron begonnen...![]()
Bart
fonziebear zei:Hmm Ziet er wel erg grappig uit zo van Depron 8)
Misschien als ik tijd heb ook eens wat mee doen. heb gelukkig een cnc frees en bergen depron 3 en 6mm
Ben benieuwd als hij af is :!:
Nog veel bouw plezier![]()
Ba®t
bdoets zei:Ik vind de constructie zo ingenieus, eerst een vierkante doos voor stevigheid en daaromheen de rondgebogen platen. Zoiets valt nauwelijks met de hand te tekenen lijkt me, dat kan alleen maar met de computer...
Bart