Ja, meer naar de grootte dan naar het gewicht. Clubgenoot van mij kocht een zwever in een redelijk grote doos, die was meteen het haasje.....
Met kits of modellen ben je ALTIJD het haasje.....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ja, meer naar de grootte dan naar het gewicht. Clubgenoot van mij kocht een zwever in een redelijk grote doos, die was meteen het haasje.....
maar dat het zo lang duurt allemaal..
Ja weet ik, moet ook niet zeuren, voor die 180 euro die ik nu neergeteld heb voor 4*4s pakketten, koop je in europa nog niet 1 10s pakket![]()
Het eventueel bijbetalen is het probleem niet, dan ben ik nog steeds spekkoper, maar dat het zo lang duurt allemaal..
(en voordat mensen het zeggen: ja, ik ben ook vrij vandaag.. maar ik wordt niet uit publieke gelden betaald, loop een maand voor op de planning ipv achter, er zitten geen mensen op mij te wachten, heb 'slechts' 24 vakantiedagen per jaar en mijn salaris is marktconform)
D: "met die eikels van de douane"
Ik: "ja hallo, u spreekt met Hezik, ik zit te wachten op een pakketje wat bij jullie ligt"
D: "pakketjes liggen nooit bij ons, altijd bij de vervoerder, die moet er aangifte van doen"
Ik: "ja nou dat hebben ze gedaan en nu is het wachten op jullie"
D: "onmogelijk als ze aangifte gedaan hebben wordt het binnen 10 minuten vrijgegeven"
Ik: "nou de vervoerder zegt dat ze op jullie wachten"
D: "ja dat is hun standaard antwoord"
Ik: "nou volgens mij geeft u het standaard antwoord, want wat als jullie willen controlerne of de aangifte klopt?"
D: "ok heeft u het nummer van de aangifte en de aangever?"
en nu?
Gewoon maar meer geduld hebben, vrees ik..