hehe, nou, met flink stunten krijg je hem ook ondersteboven

.
Heb hem in ieder geval ook een aantal keer in een goede twist gekregen na wat inklappers. de toompunten op je actiemeneer zo ver mogelijk uit elkaar zetten zorgt er voor dat hij dan weer snel uitdraait. Heb 1 keer gehad dat ik in het donker niet goed kon zien of hij nou gedraaid zat of niet. ff gas, scherm dook keihard naar voren! haha, ik blies het bakkie dus naar achter..gas uit, even wachten, nog eens, yep, en hij vloog weer goed!
Ook gehad dat mijn lijnen zo ver gedraaid waren dat ik niet meer kon sturen. Hij bleef prachtig rondjes vliegen terwijl ik wachtte tot hij weer uitgedraaid was. op een paar meter schommelde hij weer recht en hop, gas erop en weer door

.
Tis nu jammergenoeg NO 6 BF... Ik wil weer vliegen!!!!!!!!
2 cellen minder EN D-ribben. hmmm, met D-ribben zou ik eerder voor 2 cellen MEER gaan... maar goed, als je cel-AR nog redelijk is moet het kunnen.
Aan de andere kant gaat het waarschijnlijk toch wel goed vliegen, ook met nog minder cellen en D-ribben. Op het gegeven moment ziet het er alleen niet meer uit, dan gaat hij wokkelen zoals die van mij met de om-de-cel-toming. Vloog ook goed, maar het oog wil ook wat! haha
@Jitze,
mhh, heb het hobbyblog doorgespit, maar kon hem niet vinden. Nou ja, afwachten maar wat er gebeurd.
Ondertussen gaan we gewoon lekker door. Heb alweer veel teveel ideeën en te weinig tijd... Heeft er niet iemand nog zo'n zandloperding van Hermelien uit Harry Potter? Tweedehandsje

, Emma Watson schijnt hem niet meer nodig te hebben, die heeft haar miljoenen al binnen...