Ha cool,
Ik vlieg nu met een Nova Aeron S. prachtig snel ding

. Op de duinen soar ik met een swing ventus M uit 97. Erg groot ding, maar ik kan toch doorvliegen als iedereen zo'n beetje uit de lucht is (te hard OF te zaht)

.
Ik heb al met een vriend een klein bakje met 2 servootjes erin laten soaren op de maasvlakte. Heeeeel klein parachuutje zelfbouw van plastic. Woog alleen wel erg weinig.
Ik ken trouwens een gast hier die in noordholland vaak soard, Die start met zijn parapente en vrienden smijten dan een zwever er achteraan

. Super! Is trouwens een keer op het nieuws geweest omdat hij een enorme boeing van piep had gemaakt. Die was in de duinen gecrashed, waarop mensen 112 hadden gebeld. Hele noodsysteem in werking en de boulevard vol met brandweer en ambulances

.
Maarja, daar gaat het hier niet over...
Mooi ding Jeppie!
Een carbon stokkie scheelt heel veel idd. je kan de gekste stunts dan ook uithalen, want hij klapt dan ook (bijna) niet in. Beetje lastig om een inklapper te corrigeren als je er zelf niet aan hangt... :roll:
Met 2 standaardservo's en zo'n schermpje moet het goed te doen zijn idd. Heb de zooi al een tijd liggen, ook een parapentje van 0.8m², maarja, ff weinig tijd nu.
over een paar maanden ben ik klaar met school, hoop dan wat meer tijd te hebben.