Peter's eerste Tamiya Cup met TT-01

He Roy, weer een concurent voor de laatste plaats erbij......

Peter, goed bezig
voor de eerste wedstrijd bi MRC zou ik voor 24 pinion en 58 spur gaan dit is goed te doen en de motor word niet te warm (65-70 grd)

Misschien rijdt Peter ons aan alle kanten voorbij :D

Als ik zie hoe hard sommigen bij MRC gingen afgelopen zondag dan moet ik nog ergens een of twee seconde zien te vinden. Die tijd is er ook wel maar dat is puur ervaring wat ik nog niet heb.

Aangezien ik steeds met een goedkoop setje schroevendraaiers aan het werken ben heb ik bij HK een leuk setje schroevendraaier besteld :D

Turnigy 3mm long shaft Philips Head Screwdriver
Turnigy 4mm long shaft Philips Head Screwdriver
Turnigy 5mm long shaft Philips Head Screwdriver

Turnigy 3mm long shaft Flat Head Screwdriver
Turnigy 4mm long shaft Flat Head Screwdriver
Turnigy 5mm long shaft Flat Head Screwdriver

Turnigy Long Shaft 4pc Hex driver set

Turnigy 7mm Hex Socket Screwdriver

Alles is in deze stijl:

S640A.jpg

Ben benieuwd wanneer het binnen komt!

Mijn ervaring met Hobbyking gereedschap is helaas niet zo goed, daarom heb ik nu ook alles van Hudy en dat is een stuk sterker.

Ik maak al een tijd gebruik van de inbusset van Hobbyking. En het voldoet tot op heden nog steeds. Enige inbus die wat zwakker is, is de 1,5mm. Maar die heb ik inmiddels vervangen door een losse inbusstift van Hudy. Paste gewoon in het handvat

Vandaag een Spektrum DX3c ontvangen. Iemand had hem op marktplaats staan en gaf aan dat de ontvanger niet wou binden. Ik heb de gok genomen en hem voor 40 euro incl. verzenden gekocht. Net even geprobeerd te binden.. En hij bind gewoon, dus ik heb een goedkope zender [emoji106]

c58ba71dfe0147524c41d9dbd1350a0c.jpg

Dat is een mooi koopje dan ;-)

Fijne zender, ik heb de DX4C en die is qua model ed. niet anders. Dat word mooi stuurwerk :p

De postbode was vandaag weer van de partij!

Heb een transponder voor de races en de schroevendraaiers ontvangen :D

3a6f999ba4e290927e96be3cbf828ab6.jpg

3045b6067eb7e17012316907eb3e8c8e.jpg

5714dbf41c93654e2a4c1ebdfce378b5.jpg

Nu nog even op zoek naar een mooie tas voor alle spullen, of alleen een voor het gereedschap.

Mooi Peter, alleen de schroefjes in het foam van de bumper zullen niet echt blijven zitten bij een crash waardoor je transponder los komt te zitten
bij mij heb ik de transponder beugel met twee trekbandjes vast gezet aan de beugel die het foam van de bumper op zijn plaats houd

full

Laatst bewerkt door een moderator:
Back