Philip Avonds F-15c Strike Eagle, BosModelAir

Het wilde niet helemaal zoals ik bedacht had dus heb ik een kleine aanpassing gemaakt.
Het geheel ligt nu te drogen en morgen kan de poot er weer onder en kan die weer op z`n pootjes staan.

Ben ook al aan het kijken of de raketten eronder kunnen :-)

Jaja hij heeft weer gevlogen hoor op Oss.
Heb er 4 vluchten gemaakt en alle 4 heerlijk.

De eerste vlucht is even wennen aan de omgeving, de boerderij op final (sorry nog daarvoor) en het veld.
Van de rechter kant aanvliegen is en blijft de lastigste zijde waar je goed moet zitten.

De laatste vlucht was over links daar de wind gedraaid was en dat is dan een stuk relaxter.

Maar het ging allemaal toppie, ook dankzij de snelheidsaanduiding, heb daar nu iet smeer opgelet en dat lijkt nu prima uit te komen.
Bij de 80km/u geeft hij zijn eerste signaal af en ik weet dat ik dan al goed zit, als ik dan boven het veld iets gas vermindert komt ie mooi naar beneden en kan ik hem met een hoge neusstand mooi neerzetten.

Heb zelfs een keer een touch down gemaakt terwijl het gas nog op bijna 1/4 stond :D

Verder gewoon weer heerlijk gevlogen daar, heb ook nog wat foto`s vooorbij zien komen en zal die even door linken naar hier.

We moesten effe wachten op beter zicht.:p

Maar als Berto dan losgaat, is die niet meer tehouden.

Prima vluchtjes Berto. heb er van genoten.

Han.

Hehe Dank je Han :)

En ja, op den duur vlogen er maar weinig eind van de middag, dan maken wij ons rondje wel ;-)

Laatst bewerkt:
OOk nog 1 vlucht samen met Leon gevlogen:
IMG_7975.JPG

IMG_7987.JPG

IMG_7990.JPG

IMG_7993.JPG

Ik heb vandaag bij me:
- tankje,
- slangen,
- pijpje,
- camera :-)

Ga eens kijken of ik wat rook kan maken met de F-15 :-)
Waarschijnlijk ga ik ook meteen even alle electronica eruit halen :-( om te kijken of ik m`n gasklep weer werkend krijg, dan heb ik namelijk weer een Festo kraan over voor de rook :-)

De testopstelling zit:

Tankje ligt voor de rechterhoofdtank, moet nu nog even handmatig het slangetje van het gas / rooktank verwisselen en de kraan openen/sluiten.

Eerst maar eens kijken hoe het rookt, maar dat zal pas eind van de middag worden :-(

Laatst bewerkt:
Ben zeer benieuwd, hoop vanavond een filmpje te kunnen plaatsen.

Zal zo eerst wat rookvloeistof gaan mengen :lol:

Yep, mooie "echte" klemmetjes.

Haha Han, jij bent ook al lekker op weg met je rook.

Ik heb het wat betreft dat iets makkelijker.
Nu nog fine tunen :roll:

Alles zit nu onboard .
Kwestie van afsteken en afwachten maar.
Ga eerst voor 1 patroon later wie weet 2.
Zo bijna klaar voor morgen, Weert.

Greats Han.

Back