Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
En ja, het is Gamma triplex/multiplex van 6mm, lekker slap en uitstekend bedoeld voor dit doel
Op deze manier kost het me niet een retract mechanisme of neuspoot die naar z`n grootje gaat maar gewoon een stukje slap triplex/mpx ;-)
Normale en de ook wat hardere landingen vangt ie prima op, dat heeft ie wel bewezen.
Maar een wat te harde run de hei in is te veel, maar dat is ook de bedoeling.
Maak ik het te sterk dan breekt er nog meer uit de romp, nu is het 2 plaatjes vervangen en weer gaan (maar het wordt nu toch winteronderhoud dus iets minder snel gaan ;-) ).
Misschien de P120 dan maar in de L-39 bouwen en zo invliegen
Ja het verschil tussen multi en tri ken ik wel hoor jongens,
Scherp opgemerkt.
Het is alleen niet orgineel, en dat weet ik dan weer als avonds kenner.8)
Maar zoals Berto hier aangeeft, een aanneemelijke uitleg.
Berto,, nou ja dan zal ik nog moeten wachten, maar goed ik houd het wel in de gaten hoe de bouw verloopt,, maar heb het gevoel als alles binnen is voor je l39 dat jij ook niet kan wachten,,,,,
Nieuwe kamer, nieuwe compressor, nieuwe lagers, balanceren........ dat is niet heel goedkoop. Wellicht kijken naar een nieuwe losse motor? Soms komt er iets voorbij. Zonder pomp ecu edg is de prijs soms te doen. P120 was het toch? Moet kaal voor 700-800 te doen zijn.
Heb jij ginne muilenkorfje op je tor? Kans is groot dat de compressor besschadiging al een poos is met als gevolg hogere egt's door aerodynamische wervelingen en onbalans (merk je als gebruiker vrij weinig van) en dat daarna pas de kamer is gaan verbranden....
Ik zou eens een offerte aanvragen voor die compressor bij Helptoday Limited - Marine and Automotive Spares , die zijn redelijk scherp geprijst met hun turbo onderdelen, ik haal ze daar ook, heb net weer een nieuwe besteld voor een mogelijke GR250....in een 80'er huisje . Kamer kun je nog wel effe mee vliegen maar zal inderdaad tzt wel vervanging nodig hebben.... Stickring kan blijven. Het verbaast me dat deze kamer er zo uitziet, ik dacht dat de jetcats nu allemaal inconel kamers gebruiken maar daar lijkt dit niet echt op...
Wat je kan proberen als je prijsgunstig bezig wilt zijn... (en dat wil jij ) is ergens een normale KJ66 kamer vinden want die verschilt niet zo heel veel van deze en dan zelf aanpassen naar de 120 kamer door de extra gaten over te nemen. Je zou eens kunnen kijken naar jetjoe's 1800 kamer, die is ook bijna hetzelfde.