Philip Avonds F-15c Strike Eagle, BosModelAir

Er zijn destijds met turbine vliegen afspraken gemaakt die samenvallen met brandweer Park Hoge Veluwe. Ik weet niet of dat dezelfde zijn als van Berto, denk het haast wel maar hier is de site die verhoogt brandgevaar aangeeft. Bij oranje of rood mogen wij niet vliegen, is ook begrijpelijk.

http://www.natuurbrandgevaar.nl/

Grtzm
Gerald
 
Hye Robert,

Thank you, I hope to make many more flights with it in this configuration.
After several flights I hope to put the tank and rockets unde rit, gives a little more agressive Eagle ;-)

How`s your F15 status?

Grt,
Berto.
 
WOW thats looking real nice :thumbsup:

Panel lines etc. looks great and a very similar paint job ;-)
Mhhh, who was first :lol:
 
Komend weekend weer werken :-(
Dus dan mag de F15 mee naar het werk om te kijken waar het lek zit :-)

Zaterdag gaan 4 van de 7 kisten van ons naar Frankrijk voor 9 dagen dus zal het van het weekend niet zo druk hebben :lol:

Tijd zat om de kist dus even na te lopen :D

Meteen maar even kijken of ik de raketten en tank vliegbaar kan monteren.
 
En ja, het lek is gevonden.

Zoals ik al dacht 1 van de nippels van de mains los :-(

Gaan we eens even definitief verhelpen.


Nu de hele kist even nalopen.
 
Dat alutape hield ook niet helemaal :roll:

F-15-324.jpg

F-15-325.jpg


Zal nu maar borgdraad toepassen.
 
Laatst bewerkt:
Zojuist de LiPo`s even geladen, na 3 vluchten met in totaal een bedrijfstijd van +/- 20 minuten en werkelijke vliegtijd van 14 minuten ging dit erin:
ECU LiPo: 564 mAh
RX LiPo A: 132 mAh
RX LiPo B: 131 mAh

De ECU LiPo is een 2S 2500 mAh LiPo nog van JetCat maar die begint na 4 a 5 starts in te kakken.
Die ga ik op zeer korte termijn maar even vervangen voor wat nieuws.

Met 2x 2S 2200mAh LiPo als RX stroomvoorziening heb ik dus meer dan genoeg voor een dag vliegen :yes:
 
O ja, kist staat er weer helemaal klaar voor.
Gecontroleerd en alles.

Op 1 schroefje los van een flapservo na was alles nog zoals het zou moeten zijn.


Binnenkort maar eens aan de andere wielpoten en de wieldeuren beginnen.
 
Gisteravond was ik pas om 20:30 op de hei maar toch nog 1 heerlijke vlucht kunnen maken met de F15.

Nu ook volledig geland met airbrake uit, is toch wel heel lekker hoor.

Hier een paar foto`s:
IMG_2427.jpg
 
Laatst bewerkt:
Back
Top