Philip Avonds F-15c Strike Eagle, BosModelAir

Nu nog glassen oid:
F-15-132.jpg

Laatst bewerkt:
Zo, ondertussen is de pitot tube holder geglasd met 25gr doek en secondenlijm.
Eens kijken of ik hem vandaag glad kan schuren en dan spuiten.

Verder zit alles weer in de F-15, moet alleen nog even de ontvanger/akku plaat monteren maar da`s een werkje van 5 minuten.

Eens kijken of we hem woensdag met de 120`er kunnen maidenen.

Beetje vorm aangebracht:
F-15-133.jpg

En de pitot hangt:
F-15-134.jpg

F-15-135.jpg

Nu nog kleine dingetjes en dan is ie klaar voor morgen :D

Laatst bewerkt:
Thanxs, ben ook benieuwd hoe of wat.

Nu maar hopen dat het niet te droog is :roll:
Ziet er momenteel niet al te best uit :cry:

effe kijken

@Berto.

Als er gevlogen mag worden vandaag met turbine dan kom ik nog wel effe aanwaaien op de motor.

Ger.

Hee Ger,

gezellie :D

Momenteel zitten we in de staat lichtgroen, hopen dat ie daar blijft :yes:
De wind gaat opok verder aantrekken en ik hoop dat ie later in de avond wat afzwakt.

Ach we zullen wel zien, anders maar lekker para droppen :cool:

Hier waait het behoorlijk, zo'n 5 a 6 schat ik, hoe laat zijn er mensen op het veld?

Ger.

Als het allemaal gaat zoals ik wel ben ik om 16:00 op het veld (eerder mogen we ook niet :-( ).
En de wind schijnt wat verder aan te trekken, op hei wil het soms erg vieze thermiek bellen zijn, en zo`n landing waar m`n poten van krom trekken probeer ik te voorkomen.

Vaak gaat ie later op de avond zo rond 8`en wel wat liggen maar die zekerheid hebben we nooit.

Gisteravond rond een uur of tien was de code oranje, hoop dat we vandaag daar niet naar toe gaan :roll:

Als het allemaal gaat zoals ik wel ben ik om 16:00 op het veld (eerder mogen we ook niet :-( ).
En de wind schijnt wat verder aan te trekken, op hei wil het soms erg vieze thermiek bellen zijn, en zo`n landing waar m`n poten van krom trekken probeer ik te voorkomen.

Vaak gaat ie later op de avond zo rond 8`en wel wat liggen maar die zekerheid hebben we nooit.

Gisteravond rond een uur of tien was de code oranje, hoop dat we vandaag daar niet naar toe gaan :roll:

Ik hoop dat het een beetje gaat lukken met je nieuwe turbine..

Ik kijk hier meestal voor de wind en dat klopt vaak aardig..

Maarten

Heee Edwin,

waar we ook mee vliegen, we gaan er zeker van genieten :yes:

@ Maarten,

ik hoop het ook, op de test kist deed ie het prima, nu hopen dat in de F15 hij het ook prima doet.

Ik gebruik meestel het weer voor de luchtvaart die is vrij accuraat over het algemeen.

Yep, eigenlijk wel :-(
Misschien als er een bestuurder is mag het wel daar ze op Deelen ook met code geel mogen vliegen, daarboven is het zowiezo afgelopen.

Maar wie weet is het over ene uurtje weer groen :roll:

Naja, daggie paradroppen is ook niet verkeerd :D

Gezellig wordt het zowiezo :yes:

Da`s wel een klein nadeeltje van de hei (al had ik er vorig jaar minder last van) heb jammer genoeg geen tijd om naar Rozenburg te gaan in Juni vanwege drukte op het werk.

Ach, komt wel goed, ooit ;-)

Man, was ik bijna naar Tjerkgaast gereden ;-)

Zo Ger was al even op het werk en hij is al onderweg naar Ede, ik vertrek zo.

Gaat in ieder geval gezellig worden :yes:

Back