Philip Avonds F-15c Strike Eagle, BosModelAir

Heee danny,

dank je.

Hoop deze week het Interieur aan de voorzijde in orde te maken.
Moet ook nog wat slangetjes, MPX stekkerhouders, snoer, slanghouders enz. van de week meenemen.
Dan de flaps nog (op 1 of andere manier blijf ik die maar vooruit schuiven :roll: )

Tja, dan de decals nog, daar ga ik ook even snel voor zitten.

Ah, over 3 a 4 weken vliegt ie zeker wel weer :yes: (is de bedoeling ;-) ).
 
Hi Berto,

Ik ontdek nu pas dit draadje. Wat een prachtige kist ben je ervan aan het maken! Ik heb dezelfde decals gebruikt voor mijn F15. Gewoon scanned-vergroten plakken.

Groeten,
Bart
 
Hee Bart,

dank je, ja het wordt weer een mooi beessie.

Die decals werken perfect op de doe het zelf manier, veel mooier dan stickers :yes:
Zal vandaag of morgen maar weer eens een velletje of wat bestellen en ermee aan de gang gaan.

Grt,
Berto.
 
Zolang je maar aan het schuren bent gebeurt er toch nog wat ;-)


Hier bezig met het interieur op maat maken:
F-15-281.jpg


Morgenavond maar de winkel eens wat leger maken :)
Heb nog wat slang, stekkers en snoer nodig ;-)
 
Laatst bewerkt:
Mooi!

Druk druk druk! Maar echt de moeite waard geweest!
Al t spul er weer in, decals erop en dan Loeien!

Ga deze zomer nou echt een keer met je mee! Eens kijken hou t nou in elkaar zit dat jetvliegen!

Keep up the good work! :yes:
 
Dacht van wel he, en je weet je mag altijd even komen buurten :-)

En je moet zeker een keer mee, nieuw jaar,nieuw seizoen,nieuwe kanzen :yes:

Denk dat de kist zo`n 500 gram zwaarder gaat wegen:
4 servo`s extra zo`n +150gram,
1 minder -50 gram (gear en remservo in 1)
extra gewicht mechaniek cockpitkap +50 gram
extra gewicht mechaniek cockpit kap +50 gram
gewicht voor balanceren tailerons +100 gram
nieuwe maingears en wielen +200 gram (de orginele lichtere kunnen er nog onder)

Hoop dat alles goed komt qua zwaartepunt.
Als ik het goed geschat heb komen nu alle 3 de LiPo`s achterin te liggen.

Al heb ik nog wel wat ruimtezouden ze naar voren moeten.


Naja.

Eerst de neuswiel besturing aansluiten dan kan de voorste servoplaat erin.
Als ik 4mm Festo slang heb dan kan de "motor" plaat er definitief in.
Dan kan ook de ontvanger plaat erin.
En dan de plaat met vulnippels en meters + magnetische aan/uit schakeling.

Dan de snoeren voor deservo`s vast leggen.
Flapservo`s monteren (oh ja, daar was nog wat mee ;-) ).
Uitlaat erin.
Motor erin.
Wielassen gereed maken.
tanks erin.

Dannog decals maken en KLAAR.

Ah,klinkt alsof ik bijna klaar ben ;-)
 
Laatst bewerkt:
Even wat spulletjes meegenomen gisteravond:
F-15-282.jpg


en net even wat gemonteerd:
F-15-283.jpg


Denk dat ik de bovenste 2 slangen van de cockpit ook maar ga vervangen voor grijs en blauw.
 
Laatst bewerkt:
Zo gisteravond neuswiel besturing gemonteerd,
Hierdoor kon de servoplaat met de neuswiel-, cockpitkap- en airbrake servo`s ook gemonteerd worden,

Toen heb ik wat slangetjes vervangen van de tank, keroklep, gasklep etc. en deze plaat ook helemaal definitief gemonteerd.

Vanavond hoop ik de ontvangerplaat definitief te monteren.
Dan de servosnoeren van de Tailerons fixeren en naar voren lijden.
UItlaat vastzetten en dan zijn we weer een eind op de goed weg :yes:
 
Haha, nop dat gaat zeker niet lukken :nooo: ;-)

Maar 1e week april heb ik nu echt wel als streef datum :yes:
 
Heee Maatje

Wordt weer een mooie kist om veel uurtjes mee te kachelen.
Als het de eerste week van april niet lukt kan je het altijd nog als 1 aprilgrap verkopen waarom het niet gelukt is.
Sterkte nog met de laadste loodjes.

Groetsels van mij
 
Heee maatje,

jij ook weer een keer hier.

Ja, gaat lekker zo maar dat zul je zaterdag wel zien.
De laatste loodjes zijn altijd het rottigst maar we komen er wel.

Greetz.
 
En weer wat verder:)

Old-school restrictie voor de cockpitkap en speedbrake:
F-15-284.jpg


interieur voorzijde bijna klaar:
F-15-285.jpg


En even showen :lol:
 
Laatst bewerkt:
Dank jullie.

Haha, is niet best als de cockpit eraf zou vliegen :nooo:
Zit nog even te kijken of ik daar een beveiligde schakleaar voor ga monteren of ik het zo laat als het nu is.

Vanavond even snel nog een paar slangetjes halen dan kan ik het gear aansluiten.

Heb gisteravond ook even alles in de kist gehad en met de LiPo`s achter het laatste schot komt het zwaartepunt vrijwel perfect uit.
Een fraktie voor het aan gegeven zwaartepunt maar nog ver binnen het max. voorste punt.
Misschien dat ik dus nog iets gewicht moet toevoegen.
Dit is met de "nieuwe" poten en wielen, met de orginele zit ik precies goed.

Maar zo gaat het in ieder geval goed komen.
 
Back
Top