Nee jòh, da's een cosmetische ingreep!
Een neuscorrectie word zelfs vaak vergoed![]()
Zal de rekening van Reisenauer eens opsturen, wie weet! :-D [emoji23][emoji23][emoji23][emoji23][emoji23][emoji23]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Nee jòh, da's een cosmetische ingreep!
Een neuscorrectie word zelfs vaak vergoed![]()
Zeker als je de endfest verwarmd iets af laten koelen . Dan aanbrengen en lichtjes verwarmen met föhn vloeit hij mooi rond
Het trucje met de tie-wrap intrigeert met wel. Met de tie-wrap om de spinner heb je de correcte diameter (aan de buitenkant van de tie-wrap). Zaag je dan aan de binnenkant af, zou ik toch verwachten dat je voldoende marge hebt tussen schot en spinner. Wat ging hier mis/kan beter? Mij lijkt het dat het schot net iets te krap bemeten was. (30mm spinner - enige afstand spinner/schot -> dus 30mm schot?).Klopt! Het truukje is me niet onbekend, maar de pike is veel ovaler!!
Beste vrienden,![]()
Spantje van 31mm gemaakt. Bewust buitenkant rond gelaten om niet het 'probleem' te krijgen wat eerder in dit topic gemeld is van de niet rond neus. Op deze manier kan de neus enkel rond worden. Materiaaldike 3mm om genoeg lijm oppervlak te hebben straks. Hopen dat deze maat goed uitkomt! (En anders frezen we in 60seconden een nieuwe [emoji6])