Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
"Popeye, the sailor man !!!!!" lol...herinneringen !!!
nou echt wel harm, je hoorde het vanavond hier zelf...je hoort nu de bokko van 3 km ver aankomen...Op zich wel stoer, met gas erop klapt het motortje echt al een dikke motorfiets. Mgoed, ik merkte net met proefvaren dat de motor begon backfire-en, komt doordat de uitlaat eraf gevallen is aan de motor kant, en de caburateursteun zit inmiddels ook los, net als de koelkap. Kwestie van de boel net iets steviger vastzetten lijkt me / en met locktight. twas allemaal te verwachten....Testen heeft zin ey .....
Wat betreft starten, mees is vanavond wat verder gegaan dan "in zicht van de thuishaven" varen ....uiteindelijk krijgt ie de motor toch wel een paar keer zelf aan de praat, dus hij begint het starten onder de knie te krijgen.
Vandaag heeft mees op school de status van project hier op modelbouwforum kunnen laten zien (met filmpjes) op het digitale bord op school. Vind ie helemaal stoer.
Afgelopen dagen en weekend veel getest met de boot. Starterclutch vervangen, nieuwe trekveer, dempingsmateriaal in de bank geplakt (helpt ook nog een beetje). Gister net voor de bui toch nog even de polder in gevaren....In de polder met vrij uitzicht zag de bui er werkelijk zeer indrukwekkend uit..
Ik kwam kleddernat en met 3cm water in de boot thuis, en ik vond het eigelijk helemaal niet erg
(En de motor bleef mooi lopen )
Nou idd, dit weer is echt k*****e. M'goed, vanavond viel met testen de motorkap eraf (inmiddels gefixed) en ik heb een potje op de spiegel gezet voor de herrie. Ik heb een vet coole gashandel gescoord bij onze lokale grasmaaierdealer voor 5 euro. Morgen meer foto's van de inbouw daarvan.
stiekem nog ff een filmpje van mees vanavond, die inmiddels de motor zelf prima aangeslingerd krijgt (oefening baart kunst+spinazie!!)
Vandaag de bak volgegooid met staartolie..kon nog wel wat bij...ahum.... De gashandel werkt geweldig. De bediening van de bak werkt overigens prima (ik zit in onderstaande video naar hem te seinen..achteruit...achteruit..achteruit...lol) ...in z'n vrij ff gassen pap.....! Hij is vanavond naar de stad gevaren, ijsje halen.