Lol, nou reken er maar op dat er een kajuit op komt volgens model berkely. We gaan binnenkort op vakantie naar Italie (eigen bootje mee) en daar gaan we eens goed nadenken/schetsen over hoe we dit na de zomervakantie gaan aanpakken. De kajuit moet iig deelbaar zijn (bovenkant los te halen) anders kan de bokko nie makkelijk meer op de kant. De motor gaat iig naar achter op het staartstuk, en ik verbind de twee met een klauwkoppeling (een firma in schoonhoven wist precies wat ik bedoelde en nodig had)
Schroef aanpassen wordt idd lastig, mgoed een andere schroef is ook mogelijk...al denk ik zelf dat het zonder aanpassen ook moet lopen.
Enneuh, t'is hopen idd dat je dochters ook bootjesgek worden..dat helpt wel...mees is nu al elke avond weg naar vriendjes/vriendinnetjes...met zijn bootje ipv met de fiets
.

Schroef aanpassen wordt idd lastig, mgoed een andere schroef is ook mogelijk...al denk ik zelf dat het zonder aanpassen ook moet lopen.
Enneuh, t'is hopen idd dat je dochters ook bootjesgek worden..dat helpt wel...mees is nu al elke avond weg naar vriendjes/vriendinnetjes...met zijn bootje ipv met de fiets