Post je eigen ontwerp spuitklusjes Shocky!

• Topicstarter Topicstarter Pjotrrr
  • Startdatum Startdatum
@Sietse,

Je methode met het vel werkt wel als je het eerst even licht insmeert met wat Pritstift.
Spuit dan in drie dunne lagen je verf erover met wat tussenposes.
Bij de laatste laag kun je het vel er weer afhalen.
De lijmresten die dan zijn blijven zitten kun je dan later wanneer de verf droog is weghalen met een vochtige doek.
Zorg dat je niet te lang wacht met het verwijderen van het vel omdat anders de Prit al is opgedroogd.

Groeten Jeroen.

oki, tnx, zal het de volgende keer proberen. Toch geeft het op sommige stukjes wel een leuk effect. ipv strakke randen zijn het een beetje wazige randen geworden... :D LOL

PICT0009.JPG

Mijn gespoten shocky. Hij was eerst helemaal wit.

hier een paar foto's van mijn spyder f3a.
ik heb inmiddels al weer een nieuwe gebouwd want deze zag er na een dagje indoor vliegen in alphen niet meer al te best uit :roll:
hier de foto's.

IMG_0506.JPG

IMG_0507.JPG

Wow, goed bezig Jeroen :thumbsup:

Mischien volgend jaar in de winter een "Airbrush-clinic" gaan geven Jeroen ;-)

deze zag er na een dagje indoor vliegen in alphen niet meer al te best uit

hmmm daar heb ik nou nooit last van ;-)

Ik gebruik de spuitbusjes van Styro Colors welke voordelig te krijgen zijn bij Elbe hobby Supply in Rijen.
Een busje van 150ml kost €3,60. (De busjes van Graupner zijn hetzelfde maar meestal wel iets duurder)

normal_Spuitbusjes.JPG

Hier mijn laatste creatie, een Shockwave 108%.

normal_Shockwave1.JPG

normal_Shockwave2.JPG

@Marcel,
Ik zit er aan te denken om een filmpje te gaan maken wanneer ik onze Yak's ga spuiten. (zoek alleen nog een camera man of vrouw, mijn voorkeur gaat uit naar de vrouw!)

Groeten Jeroen.

Hij is erg mooi geworden heren van der Vecht!!!! :wink: Ik hoop dat de Aeromusical geslaagd zal gaan in Duitsland. Ik kom in ieder geval jullie supporten. :D

Dit zijn twee foto's van mijn laatste model. Ook een Yak-54

Yak%202.JPG

Yak%201.JPG

Groeten Jeroen.

Nee helaas niet. Maar als iemand zich geroepen voelt om mij te sponseren dan sta ik daar wel voor open hoor. :wink: Ik zou wel graag met wat extra vrije tijd gesponserd willen worden.

Groeten Jeroen.

Back