Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Nu is het wachten op de RC10R5.1X prototype ;-)
Greets Robert
De grotere ronde gaten onder de cellen is omdat het kan, cosmethisch en evt. rijwind koeling voor de cellen. De vierkante gaten is voor het tape. Deze moesten groter dan de traditionele gleufjes omdat de cellen te verschuiven zijn.
Ah ok, ik dacht dat je voor de batterij wederom een brace ging gebruiken
Die uitsparing onder de T-bar is iets wat de RC12L4 had en dat heb ik er eigenlijk altijd in gehouden. Ook makkelijk om met de luchtspuit evt. vuil onder de T-bar vandaan te spuiten.
Ik heb eigenlijk nooit met een brace op de voorkant gereden, niet in 1/12 en ook niet in Pro10. Wel een keer geprobeerd maar de ervaring was dat het geheel dan te stijf werd. Tot nu toe ging het altijd goed zonder dus... Vond het bij deze versie dus ook niet nodig. Als ik een brace ertussen zou zetten dan zou dit eentje van aluminium worden denk ik tussen de casterblokken en niet op de hinge pins. Daardoor komt er onnodige stress op de bovenste draagarmen...
Tja, ik heb nooit zonder brace gereden. Voor mij is dat net zoiets als 1:1 autorijden zonder gordel om lol. Bij een crash wil je zoveel mogelijk veiligheid hebben.. Maar goed, ieder zijn eigen voorkeur natuurlijk. Het heeft inderdaad bij jou altijd goed gewerkt zonder brace dus ja ....Hoeveel afstand heb je tussen de casterblokken?