Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
En als je vragen hebt aan Optotronix moet je ze echt bellen. Heb ik ook gedaan. De systemen die ze verkopen zijn echt goed.
Als je perongelijk het verkeerde e-mail adres hebt is dit de juiste: info@optotronix.de
Om nog eens terug te komen op die verlichting , waarom nemen jullie die niet gewoon van vario zelf , werkt toch perfect ?
Ik heb dit setje gekocht en die zie je zelf overdag toch goed branden.
Of deze; Dimension engineering Delight starterkit.
Programmeerbare led controller met usb interface.
De starterkit bevat de controller, de usb interface + kabel en vier luxeon leds(uit te breiden naar 8 ). Groen, rood en twee keer wit. Super klein en flink vel.
Via een pc programmaatje kan je het flits schema zelf samenstellen en uploaden naar de controller... Werkt super!
Revetten voorbereid voor de vensters , uiteraard hebben we deze opvoorhand voorzien van een laagje grondverf en een laagje Cam. Green en een matter vernis ..
Nadien kunnen we deze niet meer airbrushen , vandaar
Ook heb ik de cockpitvergrendelingen gemonteerd , dit was een meet en paswerk op de romp , het resultaat is prima , alles past ... en sluit goed aan ...
Nu kunnen we verder met de cockpit , er is nog een heleboel te doen
De verschillende anttenes op de cockpit hebben hun plaats gekregen ,
waaronder de FM Homing Antenna en de AFD loop antenna , voor de countermeasures transmitter antenna moet ik nog iets vinden ... heb al gezocht maar nog niets kunnen stratchen van iets .... maar komt wel goed ..
Ook de PITOT Tube is geïnstalleerd en de bobbel waar het lasersysteem achter zit ( bij de echte ) is geplaatst .. deze is gestratched van een dop van een bus hairspray
Ook het ventilatie deksel is geplaatst ...
En nog enkele 10 tallen revetten hebben hun plaatsje gekregen op de cockpit ..
Morgen zijn de vensters aan de beurt ...
Enkele sfeerbeelden :
Het leukste van schaalheli's bouwen is ,
DAT HET NOG LANG NIET GEDAAN IS ... !!!!!!!
Grtz
Weet je wel dat het kunstof in je dop van een hoge oliebasis soort is. Het kan best zijn dat je primer dan wel je lijm (maar dat valt zo te zien wel mee) er niet op houd. Probeer dit kunstof maar te verlijmen met CA. Dit zal niet één twee drie gaan.
Verder ziet het er perfect uit.
Ik heb deze dop voldoende opgeschuurd , deze is met epoxy UHU 300 Endfest gelijmd en zit potvast op de cockpit ...
Het hechten van de primer is hopelijk ook goed , we zullen het een van dezer weken wel weten ...
Merci , ik doe mijn best voor het er zo schaal getrouw mogelijk te laten uitzien ...
Hey hey, opnieuw een prachtige vooruitgang Ronny.
Als we ooit op een meeting naast mekaar staan zullen we moeten uitkijken dat we onze canopys niet verwisselen... Onze machines worden precies een eeneiige tweeling.
Ja het gaat gestaag vooruit ... ik probeer iedere dag een klein beetje vooruitgang te boeken ..
Tja das waar , maar de kleur , daar gaan we het aan zien , deze wordt net ietsje anders dan die van U ..
Maar inderdaad , de rest zal niet zoveel verschillen van elkaar ... we hebben dezelfde info en fotos peins ik LOCK ON N°6 VERLINDEN daar bazeer ik mij op ... ook van het REVELL model haal ik veel over ... zijn eigenlijk mijn grootste referenties ...
En ik ben er vrij zeker van dat de canopy vergrendelingen niet opdezelfde plaats geboord zijn ... man man man , wat een meetwerk ... maar O ZO plezant ....