Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
= mooi geworden zeg. Super.Al met al, toch een geslaagd project geworden.
Haha, grappenmaker. :lol:Tadango zei:Als je ze nu gaat verkopenvoor 10 euro per stuk(met glas uit 1 stuk
) heb je alvast 1 klant voor 2 kappen
![]()
Dit is nog maar een 1ste test met de canopy. Ga binnenkort versie 2 maken. Stapje voor stapje ga ik naar de airwolfGerard_nl zei:ziet er goied uit michel, nu de aandacht vol op de airwolf fuselages !
Niet, tenminste ik heb het gewoon over elkaar geplakt.Gerard_nl zei:hoe heb je het naadje weggewerkt ?
accw zei:verhogen van je mal.
Het materiaal dat bij te lang verwarmen WIT & HARD wordt heb ik tot nu toe ook als beste spul ervaren, volgens mij heet dit materiaal PET-A of zoiets? 8OSatoer zei:-PVC (het beste pvc is het type dat wit wordt als het gebogen wordt)
Ik geef toe dat ik met die Hummingbird vaak wat te overmoedig ben. Maar de grootste crashpartij is toch altijd nog binnen. Als je niet genoeg ruimte heb (zo’n 3x4 meter) is het verrekte moeilijk tail-in en helemaal nose in te leren. Daarnaast zitten mijn bladen strakvast dus bij een eventuele crash breek ik een blad veel eerder. Als ik alleen maar zou hoveren dan zou ik ook waarschijnlijk nooit wat breken. en ben ik over een maand compleet uitgekeken op dat ding.niels polfliet zei:Mijn origineel canopytje en 1e bladenset is nog steeds heel, dus ik snap niet waarom jullie zoveel spares nodig hebben :? ? De verklaring is waarschijnlijk dat ik nog in het hoverstadium zit en jullie al wat rondvliegen :cry: :cry
De jouwe lijkt mij ook niet de lichtste met z’n zelfbouw epoxy frame, GY240 en floppy motorniels polfliet zei:sorry hoor, maar ik vind 30g wel zwaar voor een canopy