Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Printer aanzetten en naar het menu gaan onderin staat statistics.Trouwens;Waar op de display lees ik mijn printgeschiedenis af?
Bedankt Onno,
Gelukt! (Post 124)
Moest flink veel kracht zetten om met een tang het resterende PLA filament op ABS temperatuur er uit te trekken.
Misschien was het beter geweest om het restant PLA op PLA temperatuur er uit te trekken?
Was het puntje van het verwijderde stukje PLA niet verdikt? Dat is waarschijnlijk het probleem geweest waarom het zo moeilijk eruit kwam. Als je de ruimte hebt, eerst wat filament door duwen dan ben je van de verdikking af, dan pas terug trekken.
Klink misschien gek, maar zo heb ik het wel eens gedaan:
Filament niet terug trekken maar door drukken tot in de PTFE-tube en nieuw filament laden. Het rest stukje drukt hij door de nozzle. Deze methode werkte bij mij goed.
Helaas niet.Weet u toevallig nog een website met kant en klare G-codes voor verschillende soorten filament voor de Benchy’s?(op de MK3)
Dat weet ik niet ik heb ze met SF3D geprint. Slic3r PE heeft wel een leuke functie om files te repareren. Hier moet je normaal voor betalen.Is het verstandig om de SLIC3R PE + drivers te downloaden voor de S onderdelen die ik dan met het zwarte PETG ga uitprinten?