onno10
PH-SAM
Ondanks dat ik na een dag dronerace op mijn club zo ongeveer op mijn wenkbrauwen liep ben ik niet op de bank gaan hangen met een pot bier, maar gewoon verder gegaan met het afbouwen van de Prusa. Wel met een pot bier. Moest alleen nog de bedrading aanleggen een aansluiten. Dat ging zonder problemen. Toen het spannende moment. De stekker in de stroomdoos en de schakelaar om.... Het resultaat was... helemaal niets. Hum ff denken. O, ja dat had ik eerder meegemaakt. De connectoren van de LCD omgedraaid. Dat gedaan en jawel er was licht. Hij doet het. 
Kalibratie gestart en gaan met die banaan. Kalibreren is wel een ding, je moet op het oog de juiste lijn hoogte bepalen. Dat doe ik liever aan de hand van een print.
Inmiddels is hij een Benchy aan het printen. Het onderschip ziet er echt strak uit. Dat belooft wat.
En hij is echt stil ongelooflijk in vergelijking met mij vorige printer.
Tot nu toe ben ik helemaal blij met de Prusa.

Kalibratie gestart en gaan met die banaan. Kalibreren is wel een ding, je moet op het oog de juiste lijn hoogte bepalen. Dat doe ik liever aan de hand van een print.
Inmiddels is hij een Benchy aan het printen. Het onderschip ziet er echt strak uit. Dat belooft wat.
En hij is echt stil ongelooflijk in vergelijking met mij vorige printer.
Tot nu toe ben ik helemaal blij met de Prusa.