Gelukkig, aan het einde van de middag is het toch nog even goed weer geworden (hele dag mist en wind: pppfff).
Zo, de maiden zit erop, de quad is een stukje rustiger/makkelijker te vliegen dan de heli's die ik gewoonlijk gewend ben.
Heel stabiel.
-en4LpAjLiU[/media] Quadcopter X-mode 420mm - YouTube
tzt komt er een beter filmpje, heb de camera nu maar even op de zenderkoffer geplaatst bij gebrek aan een 3e hand.
Wat mij opviel is dat de quad iets meer "groundeffect" heeft dan een heli, boven een halve meter is dit weer weg.
Ben zeeeeeer tevreden

Nog een paar testvluchten om te kijken hoe lang de lipo's het aan kunnen en dan staat de zendertimer ook goed.
MAXMAD500: Bedankt voor het lenen van het boardje, nu jij. :]
Nu de FPV-gear optuigen. Denk dat ik dit draadje gewoon verder aanvul.
Zo, de maiden zit erop, de quad is een stukje rustiger/makkelijker te vliegen dan de heli's die ik gewoonlijk gewend ben.
Heel stabiel.
-en4LpAjLiU[/media] Quadcopter X-mode 420mm - YouTube
tzt komt er een beter filmpje, heb de camera nu maar even op de zenderkoffer geplaatst bij gebrek aan een 3e hand.
Wat mij opviel is dat de quad iets meer "groundeffect" heeft dan een heli, boven een halve meter is dit weer weg.
Ben zeeeeeer tevreden

Nog een paar testvluchten om te kijken hoe lang de lipo's het aan kunnen en dan staat de zendertimer ook goed.
MAXMAD500: Bedankt voor het lenen van het boardje, nu jij. :]
Nu de FPV-gear optuigen. Denk dat ik dit draadje gewoon verder aanvul.
Laatst bewerkt door een moderator: