Heb ik gedaan, en gezien. Maar ik vraag me af hoe groot het verschil nog is als de amperes begenst zijn, en het aantal cellen.
Temperatuur kan je eenvoudig reguleren. Allereerst het verwarmen verbieden (probeer dan maar eens ongezien). Daarnaast moet ieder z'n toestel 10 minuten voor de vlucht klaar hebben staan, bij de wedstrijdleiding. Als je je pack hebt voorverwarmd, dat is'tie al weer flink afgekoeld tegen de tijd dat je de lucht in moet. En bij vermoedens (als er spontaan gaten in de bespanning vallen...) kan de wedstrijdleiding het in die 10 minuten makkelijk checken.
En, om ook jou te citeren, hoe precies wil je reguleren? Bij de brandstofmotoren is ook een enorme motorkeuze. Ik weet hoeveel ik gevijld heb aan de poorten van mijn raceauto-motor, dat moet met een 6,5cc ook winst opleveren. En de brandstof is dacht ik ook vrij. Toch?
Hugo
Temperatuur kan je eenvoudig reguleren. Allereerst het verwarmen verbieden (probeer dan maar eens ongezien). Daarnaast moet ieder z'n toestel 10 minuten voor de vlucht klaar hebben staan, bij de wedstrijdleiding. Als je je pack hebt voorverwarmd, dat is'tie al weer flink afgekoeld tegen de tijd dat je de lucht in moet. En bij vermoedens (als er spontaan gaten in de bespanning vallen...) kan de wedstrijdleiding het in die 10 minuten makkelijk checken.
En, om ook jou te citeren, hoe precies wil je reguleren? Bij de brandstofmotoren is ook een enorme motorkeuze. Ik weet hoeveel ik gevijld heb aan de poorten van mijn raceauto-motor, dat moet met een 6,5cc ook winst opleveren. En de brandstof is dacht ik ook vrij. Toch?
Hugo
Laatst bewerkt: