Allemaal mooie zeer lange verhalen.........maar ik wil wel
eens wat foto's zien van jou motorfiets.
Veel....zeer veel tekst gaat ook vervelen, foto's zijn soms
interressanter, zien we gelijk wat je hebt.
Thanks.
Sorry, maar ik ben nu eenmaal niet in het bezit van een digitale camera (of wat voor camera dan ook) en ook mijn GSM-etje stamt nog uit de pre-camera tijd

. En ik ben ook niet van plan er een aan te schaffen. Ik geef mijn geld liever uit aan RC dan aan dat soort dingen.
Zodra ik eens over een camera (of fotograaf) kan beschikken, stuur ik ze jou wel per PB.
Eeen beetje off-topic mischien: Ik kan hier een beetje kribbig om worden, want ik heb deze of soortgelijke opmerking hier (en op andere threads) al vaker zien passeren.
Maar in wat voor wereld leven wij, als mensen de gratis aangeboden informatie gaan bekritiseren omdat het niet in de door hen gewenste vorm word aangeboden, of wanneer men lezen blijkbaar te vermoeiend (of saai, of vervelend) vind? Lijkt mij een beetje op "een gegeven paard in de bek kijken", en dat word over het algemeen als zeer onbeleefd opgevat, dus ook door mij. Sorry als dat wat cru overkomt.
Zoals anderen ook al opmerken, ik zet hier dingen neer uit vrije wil, en binnen de beperkingen die ik nu eenmaal digitaal heb (dus geen foto's helaas) en ik voel me niet geroepen om geld uit te geven aan een camera, alleen om anderen een plezier te doen. Als lezen te vermoeiend is, wat doet de klager dan op een FORUM????
Nogmaals, zodra ik foto's heb, krijg je ze, wees gerust.
Groet, Bert
PS: Ferrari, ik heb nu toch even alle vijftien pagina's teruggescrolled, maar heb ook geen foto's van jouw bike gezien.....