vering zit weer olie in, maar ik vind ze toch nog vrij stug.
heb ze echt maar tot 0,5á1mm boven de veren gevuld.
ik ga misschien nog wt20 proberen, hoewel ik denk dat dit meer aan de veren ligt.
ook heb ik de veerpoten maar een gelijke lengte gemaakt (zat ruim 1mm verschil in).
dit was de reden dat het voorwiel iets scheef stond en de voorpoot uit elkaar heeft gedraaid.
verder heb ik al een brushless setje liggen, maar wil na de aanpassingen eerst met het oude motortje testen.
(oa voorpoten, kettingspanning, stuurinrichting)
daarna ga ik ook brushless en ga dan ook wat testen met de vering...andere veren en olie diktes voor en achter omdat ik denk dat de vering toch echt te stug is voor zo'n licht motortje.
maar voor ik daaraan kan beginnen zal toch eerst al die sneeuw weg moeten

heb ze echt maar tot 0,5á1mm boven de veren gevuld.
ik ga misschien nog wt20 proberen, hoewel ik denk dat dit meer aan de veren ligt.
ook heb ik de veerpoten maar een gelijke lengte gemaakt (zat ruim 1mm verschil in).
dit was de reden dat het voorwiel iets scheef stond en de voorpoot uit elkaar heeft gedraaid.
verder heb ik al een brushless setje liggen, maar wil na de aanpassingen eerst met het oude motortje testen.

(oa voorpoten, kettingspanning, stuurinrichting)
daarna ga ik ook brushless en ga dan ook wat testen met de vering...andere veren en olie diktes voor en achter omdat ik denk dat de vering toch echt te stug is voor zo'n licht motortje.
maar voor ik daaraan kan beginnen zal toch eerst al die sneeuw weg moeten
