RCP-Lightning-Series Indoor offroad Montfort NL)

tja, ik rij ook 1:8 brushless maar zelfs in de winterstop is het redelijk aan de drukke wedstrijdkant. Indoor in Haarlem, beetje rijden op de eigen baan, wedstrijd in Belgie, aandacht aan thuis, NeD-Dui-Belg en voor je het weet begint het hele drukke wedstrijdseizoen weer. De meeste 1:8 brushless rijders hebben ook een nitro of andere wagens waar mee gereden wordt en er is keuze in overvloed. Laat dit je echter niet weerhouden van het organiseren, mensen hebben de keuze om mee te doen, en zo niet, dan wellicht volgende keer beter toch? Er zit knap tijd in een organisatie, daarvoor respect, maar in dit kleine drukke landje zijn er nu zoveel mogelijkheden om te rijden dat de belangstelling niet overal in iedere klasse overweldigend is.

nou ik ben zeer benieuwt naar het duitse 1/8 geweld, helaas geen opnames van mij, mijn iphone 4 is al 4 weken bij de garantie

Hee Bas,

ff voor de duidelijkheid...dit weekend komen die Duitsers niet.
Die komen pas OF in februari Of in maart.
Er kan wel een enkele Duitser komen om te testen en inderdaad ook te filmen.

(In maart is geen RCP wedstrijd maar een losstaand electro event voor 1:10 en 1:8)

zo ik heb er zin aan, de auto is er helemaal klaar voor, ben benieuwt naar wat me "special parts" gaan doen in de zandbak

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik ben er vandaag geweest met verschillende andere van het forum. Het was wel lachen, maar iedereen had 1/10 2WD of 4WD buggies en ik had alleen mijn 1/8 MBX6T. In het begin even met Mulchers gereden, maar dat was nogal hard voor de baan dus daarna buggy bandjes erop gelegd.

Boerjan, springbulten??? Er is 1 klein bultje waar je zo'n 50cm hoog en 1.5meter vliegt maar stel je maar geen spetaculaire jumps voor ala MOL ;)

Ik vond het wel gezellig, de sfeer was goed en de mensen aardig. Helaas was het wel verrekte koud (ik was ook mijn jas vergeten) dus voor de mensen die morgen gaan; trek je goed aan (muts, handschoenen, jas, dikke sokken)!

Ik vond het wel gezellig, de sfeer was goed en de mensen aardig. Helaas was het wel verrekte koud (ik was ook mijn jas vergeten) dus voor de mensen die morgen gaan; trek je goed aan (muts, handschoenen, jas, dikke sokken)!

Idem, voor mij was het de eerste keer op een baan en de eerste keer met mn B44. Uitstekend vermaakt met Dennis en Nard. Veel gezien en veel geleerd dus voor mij was het een mooie middag.
Nu nog de filmpjes en de foto van de KALE BATS!

Back