Ik heb de video’s van de SEC2014 bekeken, daarbij viel mij op dat jullie enkel maar gebruik maken van een “flat-track” (meer racen), bij de RRC worden schansen oid geplaatst op punten waar de snelheid te hoog dreigt te worden, en om het “racen” eruit te halen, en het “rally gevoel” er in te brengen. Helaas kan ik geen video van afgelopen winterseizoen bij de ERCE vinden, waar een prachtig staaltje vakmanschap te zien is van de klusjesman aldaar, die begreep waar de RRC over gaat ondanks hij daar nooit in mee heeft gereden, zover ik weet!! Wanneer de winterse omstandigheden in voldoende mate aanwezig is, zoals bij sneeuw, dan zijn er geen hindernissen nodig, zelfs niet eens gewenst voor veel rijders!!
Een Kv van 2400 komt nog wel een beetje in de buurt van een doorsnee 17,5t zover ik heb na kunnen slaan, een 2700Kv…tja mijn “nieuwe” 13,5t SP is 2800Kv, dat behoeft denk ik geen verdere uitleg lijk mij!!! Ik kan voor de rest ook geen info vinden van de NEON ONE wbt het aantal turns, ook ben ik niet bekend met de snelheid die jullie auto’s genereren in combinatie met het genoemde set, dus ik wil mij vooralsnog nergens aan binden.
Ik zag dat jullie een aardig deelnemersveld hebben in de SEC2014, hopelijk ook een groot aantal daarvan, die een hindernisje of een schans willen nemen, in de video zag ik in ieder geval dat jullie geen last hebben van “watervrees”, de RRC spirit is dus bij jullie wel aanwezig!!
Een Kv van 2400 komt nog wel een beetje in de buurt van een doorsnee 17,5t zover ik heb na kunnen slaan, een 2700Kv…tja mijn “nieuwe” 13,5t SP is 2800Kv, dat behoeft denk ik geen verdere uitleg lijk mij!!! Ik kan voor de rest ook geen info vinden van de NEON ONE wbt het aantal turns, ook ben ik niet bekend met de snelheid die jullie auto’s genereren in combinatie met het genoemde set, dus ik wil mij vooralsnog nergens aan binden.
Ik zag dat jullie een aardig deelnemersveld hebben in de SEC2014, hopelijk ook een groot aantal daarvan, die een hindernisje of een schans willen nemen, in de video zag ik in ieder geval dat jullie geen last hebben van “watervrees”, de RRC spirit is dus bij jullie wel aanwezig!!
Laatst bewerkt door een moderator: