Je had het jezelf makkelijker (en voor ons nuttiger) kunnen maken als je jezelf gerealiseerd had dat een forum er óók is voor het delen van informatie. En niet slechts voor het voeren van discussies.
Als je aan verifieerbare bronvermelding had gedaan zou de dialoog heel anders zijn verlopen.
Misschien een tip voor de toekomst, wil je je account anoniem houden, laat dan zo'n mededeling door het forum beheer posten.
Dat je mijn informatie niet wilt erkennen is slechts jezelf toe te schrijven. Maar om dat dan ter discussie te gaan stellen is bijzonder overbodig. Je kan er vanuit gaan (en dat heb je inmiddels ook gezien) dat mijn informatie over de nieuwe wetgeving klopt.
Je begon pas in dit draadje te schrijven nadat de nieuw wetgeving geschreven was, maar nog niet openbaar gepubliceerd.
Tussen het begin traject en het uiteindelijke resultaat, zit een wereld van verschil.
Je biertje mag je houden, want kennelijk gun je dat alleen aan mensen die je niet tegenspreken.
Zullen we dit wederzijds noemen? Nee hier hoef je niet op te reageren.
En dat biertje beland dit weekend wel bij een andere modelbouwer in het keeltje.
Als je hierover nog wat kwijt wilt aan me, stuur me dan een PB. Dan raakt dit draadje niet verder vervuild.
Wederom een nee, het is een openbare dialoog waarin ik op de persoon wordt aangevallen omdat je het niet eens bent met mijn schrijfstijl.
en als je die info als lid niet doorkrijgt weet je nog niks. Jullie zijn allemaal hier op dit forum aanwezig en lezen deze discussie mee, dan hadden jullie hier ook open erover kunnen zijn.
Als lid krijgen we wel wat, zo krijg ik altijd een aftreksel van een kwartaalverslag, misschien is het wel eens het hele verslag geweest.
Getallen van de uiteindelijke kostprijzen die o.a. in de interventie van
@Wilko stonden, heb ik nooit in zo'n aftreksel verslag gezien, of het in het origineel heeft gestaan?
Dat kan ik wel opvragen, maar of ik het resultaat hiervan post, wat draagt dat bij in de discussie, helemaal niets.
Alleen voor mij dan de wetenschap dat
@Wilko dezelfde info krijgt als
@RC-PPG.
en jullie zijn 2 groepen modelvliegers vergeten, die weten nog steeds niet hoe en wat. namelijk de lijnvliegers en de vrijevlucht vliegers.
Wie is jullie? Deze dialoog of het laatste gedeelte met de eenzijdige mededeling ging over de invulling van artikel 16 uit de EU regelgeving 2019/947
Dat gaat alleen over
"UAS-vluchtuitvoeringen in het kader van modelluchtvaartuigclubs of -verenigingen". Dat heeft helemaal niets met de vrijevlucht vliegers te maken dat is gewoon de open categorie A3 of een lager nummertje.