hobbyist
Forum veteraan
Nou nou, kan het wat minder.
Je streefdoel in dit draadje is een nobel streven, maar dat is niet de doelstelling van een forum.
Als er mogelijk onjuiste informatie staat, dan kun je een onderbouwende mening schrijven over de inhoud van de onjuiste informatie.
Zo dat de persoon vanwaar het berichtje vandaan komt, daar ook een onderbouwende mening over aan toe kan voegen. enz. enz.
Dat creëert een dialoog.
En niet zoals je nu doet, dit op de persoon te spelen en het proberen af te kappen.
Mijn mooie voorbeeld van de energietransitie, dat is zeker niet iets roepen, dat is gewoon actueel.
Als je niet in die materie zit, dan is het vaak, van waar heeft tie het over.
Ik had het er misschien beter niet neer kunnen zetten.
Onthou even voor de toekomst, wij zullen zeker nog vaker botsen.
Niet elk mens heeft hetzelfde denkpatroon.
Fijn weekend.
Je streefdoel in dit draadje is een nobel streven, maar dat is niet de doelstelling van een forum.
Als er mogelijk onjuiste informatie staat, dan kun je een onderbouwende mening schrijven over de inhoud van de onjuiste informatie.
Zo dat de persoon vanwaar het berichtje vandaan komt, daar ook een onderbouwende mening over aan toe kan voegen. enz. enz.
Dat creëert een dialoog.
En niet zoals je nu doet, dit op de persoon te spelen en het proberen af te kappen.
Mijn mooie voorbeeld van de energietransitie, dat is zeker niet iets roepen, dat is gewoon actueel.
Als je niet in die materie zit, dan is het vaak, van waar heeft tie het over.
Ik had het er misschien beter niet neer kunnen zetten.
Onthou even voor de toekomst, wij zullen zeker nog vaker botsen.
Niet elk mens heeft hetzelfde denkpatroon.
Fijn weekend.