Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ja, ik ben om. Ik hing er al n beetje naar over hoewel je niet snel stijfheid te kort komt, denk k. Het ziet er ook net wat logischer uitdunne kant inkorten, 8 mm is best dun..
Is dat zo al mijn staartbuizen zitten op 15>8 nooit problemenIk zou 'm aan de dunne kant inkorten, 8 mm is best dun. Als het verder niet veel uitmaakt qua gewicht dan sterkte behouden.
En natuurlijk posten, hier of in een apart verslag maakt niet uit! Foto's...
1) Open betekent toch dat elke vorm van doorontwikkeling wordt toegejuicht?Carbonpookje is binnen: te lang want 1100m van ca 8 > 18mm en 26 gram meen ik. Wat zouden jullie doen, afkorten aan dikke, dunne of beide zijden? Stijfheid lijkt me overal voldoende. Dikke kant is vanzelfsprekend stijver, meer surplus
Ribjes voor een elliptische vleugel geplot. T is hier nog ambachtelijk snijden, schuren en plakken geblazen.
Profielen zijn uiterst geheim. Mocht in de praktijk blijken dat er Nobelprijspotentie in zit dan publiceer ik het. Wanneer het krakkemikkig vliegt zal het geheim blijven
.
Twee punten als context en een vraag:
Vinden jullie dat ik (in licht van deze twee punten) hier moet posten of beter een apart draadje begin?
- Ik kondigde al aan dat ik een zeer vrije interpretatie van de RESopenS ga maken - de meeste van mijn projectjes eindigen anders dan ze beginnen
- Mijn projecten komen vrijwel allemaal af maar duren en duren vaak...
Peter
Ik hang aan je lippen.... ik mik nu op 30 cm met een klein loodkamertje in de neus.En hoelang de neus wordt