Je leest niet goed HaBo, en je mist duidelijk wat ik bedoel.
Het gaat mij niet om de prijs van de auto. Het gaat om het feit dat als je bij een postorderbedrijf wat koopt, je alles zelf moet uitzoeken. En dat lukt je heel duidelijk domweg niet, je auto loopt nog steeds niet, of wel?
Had je nu bij een winkelier gekocht, was je misschien iets duurder uitgeweest, maar die had de auto echt even voor je afgesteld en uitgelegd hoe het werkt.
Verder probeert iedereen hier je te helpen, ook ik, ik heb de handleiding voor je gelinkt, screenshots eruit gemaakt en probeer je keer op keer uit te leggen waar het probleem zit, maar uit het feit dat je nog steeds met het probleem zit en uit je teksten leid ik af dat je danwel niet goed leest, of gewoon niet luistert. Je hebt 2 opties: of je hebt niet goed gelezen wat mensen hier zeggen, of je carburateur is kapot. Gezien het feit dat je nu ineens wel verder komt, denk ik dat je gewoon niet goed gelezen hebt.
Misschien moet je anders je vader/moeder even vragen de antwoorden hier te lezen.
Je hebt helaas niet vermeld staan in welke stad/plaats je woont, ongetwijfeld woont er iemand bij je in de buurt die je wel even kan en wil helpen hiermee, want ik denk niet dat je er nog via het forum uit gaat komen.. dan was dat nu wel al gelukt.
Amen