Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Indoor rijden is op woensdag- en donderdagavond en op zaterdag en zondag. Dus in het weekend zou wel moeten kunnen toch? ;) En autoracen is net zo verfrissend als zwemmen maar met minder chloor en minder vochtig. Je komt er lekker helder van terug (tenzij je aan de zuip raakt :celebrate:). ;)

weet ik , eenmaal in het zwembad is het ook lekker , voordeel , het zwembad ligt 1 km van mijn huis ;)

in het weekend ga ik liever lekker buiten spelen met autootjes of vliegers .

Indoor rijden is op woensdag- en vrijdagavond en op zaterdag en zondag. Dus in het weekend zou wel moeten kunnen toch? ;) En autoracen is net zo verfrissend als zwemmen maar met minder chloor en minder vochtig. Je komt er lekker helder van terug (tenzij je aan de zuip raakt :celebrate:). ;)

Klopt helemaal ja :)

Had je al een nieuwe AMB besteld?

Klopt helemaal ja :)

Had je al een nieuwe AMB besteld?
Ik had het goed getypt, maar in de verklootquote stond het verkeerd. ;) :oops:

Nee, ik bestel de hele zooi in één keer. Kan ik nog een beetje pingelen bij die toko, 600 eypo in één keer is toch wel 10% korting waard. :yes: De komende twee weken gaat het hem niet worden vanwege de thuissituatie als mantelzorger/kinderjuf. Het onverwacht nachtje doorhalen merk ik nog aardig. :( Dus morgenavond wat clubben en dan zondag fit verschijnen aan de start van het NK F3P. :nooo: :p

Ik had het goed getypt, maar in de verklootquote stond het verkeerd. ;) :oops:

Nee, ik bestel de hele zooi in één keer. Kan ik nog een beetje pingelen bij die toko, 600 eypo in één keer is toch wel 10% korting waard. :yes: De komende twee weken gaat het hem niet worden vanwege de thuissituatie als mantelzorger/kinderjuf. Het onverwacht nachtje doorhalen merk ik nog aardig. :( Dus morgenavond wat clubben en dan zondag fit verschijnen aan de start van het NK F3P. :nooo: :p

ik gaat morgen ook ff flink pingelen bij pitstop , ik heb doorgegeven wat ik nodig had (flinke lijst ) morgen even per telefoon alles doornemen ,aangezien ze wellicht niet alles voorradig hebben , gelijk een mooi prijsje laten maken , dat gaat mij prima af per telefoon :p

is frustrerend , de baja ligt uit elkaar op da werkbank ,maar heb nog geen spul om weer op te bouwen :(.

morgen lekker een dagje vrij ( ik vind 1 dag werken al meer dan zat per week ) ,ik bedoel , werken doen we wel als het geld opraakt :p

het liefst rijd ik morgen naar Arnhem om alles zelf op te halen en lekker uit het schap te pakken .

morgen ook langs wat klantjes voor offertes enz . genoeg te doen dus .

Praten als en kip zonder kop kunnen jullei ook goed he :thumbsup:

Ik rij niet alleen maar korte stukjes. Ik bennog in heemstede geweest en in haarlem van de week.

En MORGEN geen tijd zei ik .

tering...helemaal naar Heemstede en Haarlem......had je wel een tomtom mee?
Auto eigenlijk ff laten checken voor dat soort lange trips he; bandjes nalopen, bandendruk, olie peilen, deken mee voor als je ingesneeuwd raakt, elke 2 uur even stoppen om benen te strekken, doorgeven aan thuisblijvers welke route je volgt (maak van thuisblijvers geen spoorzoekers!!!):teacher: Dit soort intensieve ritten vraagt om een grondige voorbereiding!!!!!
Praten als en kip zonder kop kunnen jullei ook goed he :thumbsup:

Ik rij niet alleen maar korte stukjes. Ik bennog in heemstede geweest en in haarlem van de week.

En MORGEN geen tijd zei ik .

Zo, chocojoop zijn les-Zicral ook een verfje gegeven. Valt aardig op tussen de aardbeitjes. ;)

zicral_jooples.jpg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back