Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb nu de LRP motor en de LRP regelaar in de Scalpel. Dat ging al beter, maar merkte wel dat mijn nimh cellen geen pit meer hebben. Nu 2s lipo erin. Man man man, ik heb de timing van de motor weer op standaard gezet. Wat een enorme berg power zit er nu in.

2S hahahaha, van 4,8V naar 7,4V zal inderdaad wel verschil maken :yes:
Wedstrijdje woensdag of vrijdag :rolling:

Zo, weer terug van een stukje wandelen. Even 16,2 kilometer in 3u20m inclusief geocache loggen, praatje met een bekende maken en 10 minuutjes pauze om wat te drinken. Moest ik goedverdegoedver nog een eind omlopen omdat er ineens een nieuw hek midden over een pad gezet is. 8O Er overheen klimmen was geen optie, 2 meter hoog en drie strengen prikkeldraad. :? Dus weer een heel stuk teruglopen. (die rare banaan middenonder). :evil:

2akep0x.jpg

Nu alle verbrande calorietjes aanvullen. Even douchen en dan lekker een tosti en een pintje. :celebrate: ;)

@ Sleur: way to go :yes: Volgende keer wil ik ook mee :wink:

Maar jij hebt dus ook niet indoorgevliegerd vandaag?

@ Sleur: way to go :yes: Volgende keer wil ik ook mee :wink:

Maar jij hebt dus ook niet indoorgevliegerd vandaag?
Nope, vandaag niet gevliegerd. De hele week lekker doorgewerkt. En gisteren kleine nichtje te logeren, vanmorgen gezelli broodjes gebakken etc. Dus even geen zin om vandaag ook te haasten. Daarna even lekker een flink stuk wezen wandelen door de duinen om even lekker de boel de boel te laten terwijl de kids nar Sintersjaak waren in Heemskerk. Net tukkie gedaan na de F1, moet zeggen dat het nu aardig in de benen zit. :? Soort van menselijk steltlopen. :lol:

Route ging niet helemaal zoals gepland. Er zijn wat hekken verzet door Tata Steel. En die komen niet overeen met de OnRoute kaart van anderhalf jaar terug. Dat hele stuk boven waar het dood liep, was dwars door de begroeiing (bij dat kleine flupje door het hek gegaan :oops:) en later pas weer op een echt zandpad uitgekomen (onder die lichte strook). Al die gekke koeien stonden raar te kijken. :?

Excuses was nu om een nieuwere cache te gaan doen. Volgende week op een zaterdag wandelen en gewoon weer zondagochtend vliegen. :yes:

zoo, was weer top op ht , erg vermaakt en gebashed :p

was ook weer erg gezellig met div mensjes , ook was wolf weer v/d partij .;)
evenals spijker met erug veel heftige vlieg acties , dus die is voorlopig geschorst :mad: ;)

heb 4 gig aan filmmateriaal , dus weet niet of dat vanavond lukt .

v/d welo weer even rommelen aan de baja , voorwiel doormidden , toch weer teveel gejumpt :cool:

ik heb trouwens een mooi baja klaar cirquit ontdekt op de terug reis , mooie baan met harde aarde laag en gras , zag er goed uit ,ook mooi groot , is een mooie crossbaan . reden ook 2 kleine crossertjes op .

dat is waar vroeger die hondenclub zat vlak bij de hornbach .
v/d week rijd ik er even naar toe om de baan te keuren ;)

* lekker gaar en rozig is *
*nageniet *

Hee Junkie niet zeuren, ga maar ff lekker knippen en plakken.

Was weer ff leuk om in de kou naar wat volwassen kerels met autootjes en vliegdingen te zien spelen.

Junkie waar blijven de filmpjes????:o;)

Groeten Edwin.

zoo, was weer top op ht , erg vermaakt en gebashed :p

was ook weer erg gezellig met div mensjes , ook was wolf weer v/d partij .;)
evenals spijker met erug veel heftige vlieg acties , dus die is voorlopig geschorst :mad: ;)

heb 4 gig aan filmmateriaal , dus weet niet of dat vanavond lukt .

v/d welo weer even rommelen aan de baja , voorwiel doormidden , toch weer teveel gejumpt :cool:

ik heb trouwens een mooi baja klaar cirquit ontdekt op de terug reis , mooie baan met harde aarde laag en gras , zag er goed uit ,ook mooi groot , is een mooie crossbaan . reden ook 2 kleine crossertjes op .

dat is waar vroeger die hondenclub zat vlak bij de hornbach .
v/d week rijd ik er even naar toe om de baan te keuren ;)

* lekker gaar en rozig is *
*nageniet *
Hoe bevallen je nieuwe banden :D

Lezen is ook echt niet meer van deze tijd... :?

@PH-ILS: Volgende week wat caches bij Bakkum in het duin en aan de kust doen. Schep gaat mee. O.a. Ceesh en Argusoog. :yes: Als you mee wil dan hoor ik het wel.

Laatst bewerkt:
Hee Junkie niet zeuren, ga maar ff lekker knippen en plakken.

Was weer ff leuk om in de kou naar wat volwassen kerels met autootjes en vliegdingen te zien spelen.

Junkie waar blijven de filmpjes????:o;)

Groeten Edwin.

jij ook niet zeuren , filmpie in de upload ;)

*niet geschikt voor achers :) *

Was zeker weer top op HT :-)
De paddle set bevalt prima.

Samen met junkie en Gorby flink aan het graven geweest :D
Die duintjes zijn echt gaaf om overheen te driften:cool:

Helaas was de pret voor Gorby snel over nadat hij zijn spur stripte en geen passende spare mee had :(
Later in de middag was het voor mij ook klaar omdat ik mijn servosaver om zeep hielp door wat ruige akties.

Was weer een leuke middag met alle aanwezigen ;)

@Junkie

Denk even aan de dop van Gorby's thermoskan.

Was zeker weer top op HT :-)
De paddle set bevalt prima.

Samen met junkie en Gorby flink aan het graven geweest :D
Die duintjes zijn echt gaaf om overheen te driften:cool:

Helaas was de pret voor Gorby snel over nadat hij zijn spur stripte en geen passende spare mee had :(
Later in de middag was het voor mij ook klaar omdat ik mijn servosaver om zeep hielp door wat ruige akties.

Was weer een leuke middag met alle aanwezigen ;)
Ben benieuwd naar het filmpje

@Junkie

Denk even aan de dop van Gorby's thermoskan.
Jammer dat ik er niet bij kon zijn,hadden jullie ook nog iets van schans gemaakt :D
Wat voor ruige akties,of valt het niet te verwoorden maar moet je zien ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back