Vinni: Rijden is bij HT.. Weet niet of je daarheen kunt komen straks? Ik zit nog thuis, ga zo die kant uit in iedergeval.
Bel je straks wel eventjes
bel me maar dan spreken we wat af
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Vinni: Rijden is bij HT.. Weet niet of je daarheen kunt komen straks? Ik zit nog thuis, ga zo die kant uit in iedergeval.
Bel je straks wel eventjes
Veel plezier daar,ben er vorig jaar geweest was zeer gezelligVeel plezier vandaag mannen. Ik ga op weg naar LIVE38 XXL
Heb je weer verkeringIk merk zojuist dat ik een forum minder te bezoeken heb ....
Nope, vandaag niet gevliegerd. De hele week lekker doorgewerkt. En gisteren kleine nichtje te logeren, vanmorgen gezelli broodjes gebakken etc. Dus even geen zin om vandaag ook te haasten. Daarna even lekker een flink stuk wezen wandelen door de duinen om even lekker de boel de boel te laten terwijl de kids nar Sintersjaak waren in Heemskerk. Net tukkie gedaan na de F1, moet zeggen dat het nu aardig in de benen zit. :? Soort van menselijk steltlopen. :lol:@ Sleur: way to goVolgende keer wil ik ook mee :wink:
Maar jij hebt dus ook niet indoorgevliegerd vandaag?
Hoe bevallen je nieuwe bandenzoo, was weer top op ht , erg vermaakt en gebashed
was ook weer erg gezellig met div mensjes , ook was wolf weer v/d partij .
evenals spijker met erug veel heftige vlieg acties , dus die is voorlopig geschorst![]()
heb 4 gig aan filmmateriaal , dus weet niet of dat vanavond lukt .
v/d welo weer even rommelen aan de baja , voorwiel doormidden , toch weer teveel gejumpt
ik heb trouwens een mooi baja klaar cirquit ontdekt op de terug reis , mooie baan met harde aarde laag en gras , zag er goed uit ,ook mooi groot , is een mooie crossbaan . reden ook 2 kleine crossertjes op .
dat is waar vroeger die hondenclub zat vlak bij de hornbach .
v/d week rijd ik er even naar toe om de baan te keuren
* lekker gaar en rozig is *
*nageniet *
Hee Junkie niet zeuren, ga maar ff lekker knippen en plakken.
Was weer ff leuk om in de kou naar wat volwassen kerels met autootjes en vliegdingen te zien spelen.
Junkie waar blijven de filmpjes????
Groeten Edwin.
Jammer dat ik er niet bij kon zijn,hadden jullie ook nog iets van schans gemaaktWas zeker weer top op HT
De paddle set bevalt prima.
Samen met junkie en Gorby flink aan het graven geweest
Die duintjes zijn echt gaaf om overheen te driften
Helaas was de pret voor Gorby snel over nadat hij zijn spur stripte en geen passende spare mee had
Later in de middag was het voor mij ook klaar omdat ik mijn servosaver om zeep hielp door wat ruige akties.
Was weer een leuke middag met alle aanwezigen
Ben benieuwd naar het filmpje
@Junkie
Denk even aan de dop van Gorby's thermoskan.