Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Tegenwoordig geen F5 meer maar Cmd-R. 8O Enige echte pluspunt van die Apple dingen is dat de accu lekker lang mee gaat. Duidelijk dat daar extra veel aandacht aan is gegeven. :yes: Ik kan bijna de hele dag halen op mijn Macbook Air 13" (Late 2011) met scherm op 40% helderheid. Een HP Elitebook 2560 trekt het met helderheid op 30% amper een halve dag en is dan echt op. Dus op de vraag welke notebook voor kantoor, heb ik maar gezeg dat een Macbook Pro 13" Retina wel een goede keuze zou zijn. :D Maar dan wel met SSD. :yes: 8)

En nee, ik gebruik een tooltje dat de pagina leest. En bij elk bericht staat er wat te stuiteren dat er wat nieuws is. Soort Tapatalk maar dan zelf geschreven. :pc:

Ik laat mijn account wel "renamen" naar Zeurkutje en maak een nieuwe account aan. :pc:

Dat Modelbouwforum gaat echt groot worden. Door ons natuurlijk. 8) :rolling: :thumbsup:

Was even bezig geweest om wat boven water te toveren. Best wel leuk om te zien hoeveel berichten etc er nu geplaatst worden. Als je ziet dat er dagelijks vele tientallen keren getracht wordt met spamaccounts aan te melden :shock:

Tegenwoordig geen F5 meer maar Cmd-R. 8O Enige echte pluspunt van die Apple dingen is dat de accu lekker lang mee gaat. Duidelijk dat daar extra veel aandacht aan is gegeven. :yes: Ik kan bijna de hele dag halen op mijn Macbook Air 13" (Late 2011) met scherm op 40% helderheid. Een HP Elitebook 2560 trekt het met helderheid op 30% amper een halve dag en is dan echt op. Dus op de vraag welke notebook voor kantoor, heb ik maar gezeg dat een Macbook Pro 13" Retina wel een goede keuze zou zijn. :D Maar dan wel met SSD. :yes: 8)

En nee, ik gebruik een tooltje dat de pagina leest. En bij elk bericht staat er wat te stuiteren dat er wat nieuws is. Soort Tapatalk maar dan zelf geschreven. :pc:

Ik laat mijn account wel "renamen" naar Zeurkutje en maak een nieuwe account aan. :pc:

Done :)

Laatst bewerkt door een moderator:
Ronald bedankt :banana: :thumbsup:
En Joop voor het brengen. Morgen ff passen op de club :yes:

2012-10-29214107.jpg

ja goed he je eigen tnt moet lukken :D

toch een vraag voor een ieder, is er iemand die voor mijn een uitlaat heeft zoals Phil`s onder zijn big lift heeft?
doe je wat mee of is hij in de verkoop:confused:

:mrgreen: :rolling: :yes: :thumbsup: :lol:

Ik zag dat ik niet eens het meest meer post in dit draadje. :? Junkie gaart aan kop, gevolgd door knaller. :p

En verder: *another day at the office* :pc:

Mogge .

Lijkt me raar , ik post niet zoveel meer ,overdag ook amper nog , en knaller hoor ik ook amper nog .
Maar ik wil niet aan kop lopen dus ik post in de zomer wel weer wat

Hatsekidee, iemand nog 2 Onbeperkt of 2 Broers op de 4e Verdieping hebben op zijn feestje? Of al die mafkleppers die in Idols, Holland's Talent of The Voice hebben opgetreden? Een 538 DJ nodig voor je feestje? Vandaag op de koffie geweest bij het management bureau dat het regelt. Komende periode wat nieuw spul naar binnen schuiven en in januari groot feest vanwege het 10-jarig bestaan van die toko. 8)

Nu even de make-up goed doen en op naar de volgende zakenlunch. Techneut zijn is leuk maar veredelde verkoper is nog lekkerder. :thumbsup:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back