Road to 3D Masters 2010

Deze week weer lekker kunnen oefenen :).

Begin van de week kreeg ik een 40A voeding binnen, en een extra lader. Vervolgens
naar de praxis gereden een een koffer gehaald. Hier het resultaat:



Laadkoffer werkt fantastisch, ik kan nu op beide laders 1x 5s laden met 10A. Hierdoor
heb ik een pack in ongeveer 20 minuten vol, dat schiet tenminste een beetje op.

Woensdag in hoofddorp wezen vliegen, maar toen was het toch wel fris. Zo fris zelfs dat
m'n handen na het vliegen gewoon koud waren. Na 3 vluchtjes had ik het toen wel gezien
en ben weer naar huis gegaan zonder echt serieus geoefend te kunnen hebben.

Gelukkig was het zaterdag veel beter weer, en heb ik lekker mijn sets kunnen oefenen.
Omdat er verder niemand thuis was om op haar te letten ook de hond weer eens meegenomen naar het veld.
Beest heeft er absoluut niets van als een heli of vliegtuig veel herrie maakt en blijft gewoon
rustig liggen tot ik klaar ben met mijn vluchtje, ideaal!

Zondag ook weer lekker kunnen vliegen, een clubgenoot had net nieuwe Edge flybarless
blades en die mocht ik wel even proberen. Al zinds het begin heb ik met de Logo enkel
maniac blades gevlogen, maar ik moet zeggen dat de edge blades het toch wel erg goed
deden. Ik heb het idee dat ze de kop iets minder belasten en ze "tracken" beter door figuren
als hurricanes, funnels en dergelijke. De maniacs hebben daarintegen wel wat meer "pop".



Nadat ik de edge blades had geprobeerd de maniacs weer terug op de heli gezet en
serieus set figuren geoefend. Vooral de pirouettende snake vond ik er zelf goed uitzien. :)
Ook nog tweemaal de ftm geoefend, en alles begin eindelijk op z'n plek te vallen. Op de
meeste punten heb ik nu door met welke snelheid ik moet vliegen om goed uit te komen
voor het volgende figuur waardoor ik me nu meer kan concentreren op het netter vliegen
van de figuren zelf.

Al met al dus lekker kunnen vliegen van het weekend, maar dat kwam natuurlijk ook
omdat het heerlijk weer was!

Toen ik gistermiddag thuiskwam trof ik deze doos aan:


Bouwverslagje kun je hier vinden: [108279] mikado-logo-400-v-bar

Totaal deze week: 16 (Logo 600)
Totaal 2010: 141
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bas, leuk om je draadje te lezen erg plezierig leesvoer afgewisseld met mooi foto's. Keep up the good work!

-Hans
 
Deze week was het weer tijd voor de eerste D3D wedstrijd van het jaar!

Eerst woensdag naar de club geweest en daar nog een paar keer de set figuren
geoefend en wat gefreestyled. Toen het om half 10 toch al redelijk begon te schemeren
kwam ik erachter dat ik nog een volle lipo had, geen 3D vluchtje meer gedaan maar
een beetje F3C achtig heen en weer gevlogen, was best leuk. En ging ook best hard!

Ook woensdag voor het eerst een vluchtje gedaan met de Logo 400, helaas was ik
de support voor de rudder vergeten te monteren dus kon ik hem niet te hard pushen.

Zaterdagochtend was Laurens hier om half 11, en na de auto ingeladen te hebben zijn
we vertrokken richting Odoorn voor de Dutch 3D special day. Onderweg alleen maar regen
gehad, maar +- 30 minuten nadat we in Odoorn arriveerden werd het droog, en later
op de avond zelfs nog bijna windstil. Zaterdag zelf lekker een paar vluchtjes gemaakt
met de Logo 600's, vooral gefreestyled.

Toen ook de Logo 400 maar eens gepakt om die stevig aan de tand te voelen,
ik steeg op met een vrij wilde beweging en eigenlijk viel de motor vrijwel direct uit.
Gelukkig kon ik hem nog wel netjes landen.

Ook zijn Laurens en ik zaterdag een tijd bezig geweest met het goed vliegend krijgen
van Laurens zijn E-stratus, uiteindelijk vloog het goed genoeg om mee te kunnen doen
aan de wedstrijd zondag.

Verder was het de hele dag natuurlijk erg gezellig en hebben we zoals gewoonlijk
weer een hoop lol gehad met dit soort ongein:




's Avonds lekker gebarbequed.

Na een nacht slechte slaap in een steenkoude tent was het de volgende dag tijd
voor de eerste Dutch 3D wedstrijd van het jaar. De dag begon met een prijsuitreiking
van de overall resultaten van 2009, ik mocht de 2de plaats in ontvangst nemen waar ik
erg blij mee ben :)





Vervolgens begon de wedstrijd met de set figuren ronde van de experts, ik was als
2de aan de beurt na Walter. De figuren gingen naar mijn mening niet erg goed, maar
het was toch genoeg om de ronde te winnen met een redelijke voorsprong op de nummer 2.

Nadat de sportklasse en F3C klasse ook de eerste ronde hadden gevlogen was het tijd
voor de FTM. Dit vind ik zelf de leukste ronde, zowel om te vliegen als om te kijken.
Mijn FTM ging opzich goed, alleen is het geheel nog te slordig waardoor ik het er soms
nog raar uit vind zien.

Tijdens de freestyle ronde was ik als eerste aan de beurt omdat Walter de hele dag al
veel pech had. De 3 minuten kreeg ik vrij gemakkelijk vol, maar het is toch wel noodzakelijk
om de volgende keer een vlucht van tevoren te bedenken zodat ik wat relaxter sta en
me keer kan concentreren op de netheid en de hoogte van de vlucht.

Aan het einde van de dag was het tijd voor de loting en prijsuitreiking, ik was erg blij
met mijn eerste plaats in de expert klasse :).





Al met al een erg leuk weekend gehad, maar hopelijk is er de volgende wedstrijd ietsje
meer opkomst :).

Totaal deze week: 18
Totaal 2010: 159
 
11.05.2010

Dit weekend stond de Pitchbrothers smackdown in Denemarken op de
agenda, een evenement waar ik en Tjerk ons al een aantal weken op aan
het verheugen waren.

Woensdagochtend ben ik richting Hengelo gereden, en vervolgens hebben we daar
een aantal vluchtjes gedaan, gewoon een beetje lopen spelen. Niets bijzonders
geoefend verder, lekker van het zonnetje genoten en ik was blij dat alle heli's het
goed deden zodat ik in Denemarken geen problemen zou hebben.

Donderdagochtend hadden we gepland om stipt 8 uur te vertrekken voor de ruim
700km richting Denemarken. Om kwart over 7 's ochtends zat ik nietsvermoedend rustig een broodje te eten
terwijl Tjerk vast iets in de auto wou zetten. Na 5 minuten kwam
hij terug met het bericht:

"Dit ga je nooit geloven, er is een ruit van de auto ingeslagen"

In eerste instantie geloofde ik dit ook niet, maar helaas bleek het echt waar te zijn.
Gelukkig stonden alle heli's binnen in huis, het enige wat nog in de auto lag was mijn
gereedschapstas en de blikjes drinken. Dat gereedschap ben ik nu dus kwijt en daar
baal ik nogsteeds flink van.

Na een flinke scheldpartij gelijk al het glas uit de auto opgeruimd, carglass gebeld voor
een vervangende ruit en de auto ingeladen. Gelukkig konden we gelijk geholpen worden
en waren we om half 10 op weg naar Denemarken.

Verder verliep de reis zonder problemen en we arriveerden om half 7 's avonds op het
terrein. Het zag er allemaal goed uit, en nadat we onze tenten hadden opgezet
had ik nog wel zin om even te vliegen met de Logo 400.

In eerste instantie leek alles goed te gaan maar na ongeveer 1.5 minuut viel plotseling
de motor uit, blijkbaar wil een hacker motor niet lekker samenwerken met een Jive regelaar.
Gelukkig de heli zonder verdere schade kunnen landen.

Omdat ik toch nog een vluchtje wou doen de Logo 600 gepakt, en die deed het zoals
gewoonlijk prima. :)


Pitchbrothers Dag 1, Vrijdag
Vrijdag was het weer niet al te best, het waaide erg hard en het was steenkoud.
Om een uur of 11 heb ik een vluchtje gedaan met de Logo 600 en zelfs met de power
die daarin zit had ik moeite om de wind te compenseren. Gelukkig was er een grote
partytent met een hoop heaters dus opwarmen was geen probleem. :)

De vader van Sebastiaan Duus (een andere Mikado piloot) had mijn vluchtje met de
Logo 400 gezien, en herkende het probleem met de Hacker motor. Sebastiaan die later
die dag arriveerde bracht een scorpion motor voor mij mee zodat ik alsnog kon vliegen
met de 400. Vrijdag in de namiddag de motor in de heli gezet en er een keer mee gevlogen,
de heli bleef nu gewoon de hele vlucht netjes vliegen.

Pitchbrothers Dag 2, Zaterdag
Zaterdag was de wind een stuk minder, maar nu spetterde het zo nu en dan.
Zaterdagmiddag hebben we met de 4 Mikado piloten (inclusief ikzelf) een aantal
demo's gegeven met 4 Logo 400's tegelijk in de lucht. Het eerste vluchtje was wel even
wennen aangezien ik zoiets nog nooit had gedaan.

Het 2de vluchtje was een stuk cooler, Florian Otzman had het volgende bedacht:
Sebastiaan Duus zou inverted hoveren boven de asfaltstrip, Nico Niewind, Florian en ik
gingen vervolgens grote hurricanes vliegen en als we dan boven het asfalt kwamen
deden we een bladescrape, vervolgens iets omhoog om de heli van Sebastiaan te ontwijken
en vervolgens nog een bladescrape.

In theorie klonk dit erg lastig, maar het was nog best uitvoerbaar :) De bladen van onze
Logo 400's waren na de vlucht niet echt bruikbaar meer maar het was wel enorm gaaf om
te doen. Als het goed is staat dit ook op film dus die houden jullie nog tegoed.

Ook heb ik zaterdag nog 2maal met de Logo 600 gevlogen, het eerste vluchtje ging goed
maar bij het 2de vluchtje raakte de staart de grond tijdens een tictoc waardoor er een
tailblad beschadigde, snel de motor uitgezet en de heli geland zonder verdere schade.

Pitchbrothers Dag 3, Zondag
Zondag was het geweldig weer, helaas moesten Tjerk en ik om een uur of 2 weer richting
huis vertrekken maar daarvoor toch nog een vluchtje kunnen doen met de Logo 600.

De terugreis verliep zonder problemen en ik heb een geweldig weekend gehad! :)
Zeker een aanrader en ik denk dat ik er volgend jaar weer naartoe ga.

Totaal deze week: 14 ( 9 Logo 600 - 5 Logo 400)
Totaal 210: 173
 
ben jij ff blij dat je de heli`s in huis had staan damm en dat in het mooie hengelo!!
ben wel erg benieuwd naar die demo vlucht :D

gr.
 
Ja precies!

Jammer dat de camera een beetje instabiel is, maar het was ontzettend leuk
om zo met z'n vieren tegelijk een vluchtje te doen!
 
Hoi Bas!

Mmm een beetje een vervelend begin, maar gelukkig is het weekend goed verlopen!
Volgende keer gewoon alles uit de auto halen, want ze slaan soms voor een Mars nog de ruit er uit :-( Overigens had ik dit soort praktijken niet verwacht in Hengelo city, Tjerk spreek je stadsgenoten eens aan op dit soort gedrag ;-)

Heb nu ook je oefen filmpjes bekeken die een stukje terug staan, die autorotatie... echt zeer gedurft en perfect uitgevoerd! Grote klasse! Die moet je echt doen op 3DM! (eventueel nog met een chaos (reversal) op de weg naar beneden :-) )

Mmm wat betreft de Hacker, weg doen! Dat geeft alleen maar problemen op de Jive. Gewoon een voor Kontronik bekende mini Pyro er op en dan zal het weer als vanouds werken! Schijnbaar is de Hacker niet zo netjes ontworpen en zijn de stroompieken erg hoog bij deze motor. Maar goed daar kom je wel uit!

Succes met oefenen en tot binnenkort in België op de Dutch 3D!

Michiel
 
Deze week niet zoveel gevlogen als ik zou willen maar het ging wel erg
lekker :).

Donderdag was ik vrij van school en dus even snel naar het veld gereden. Helaas was het niet echt lekker weer en vond ik het na 3 vluchtjes wel joker.

Zaterdag had ik ook een drukke dag en ben toen 's avonds nog even snel naar het
veld gereden. Het vliegen ging erg lekker, een beetje gewerkt aan wat nieuwe freestyle
figuren. Zo'n weekendje Denemarken waar iedereen onmeunig hard loopt te beuken
motiveert toch wel om weer nieuwe dingen te leren.

Ook zaterdag nog een vluchtje gedaan met de Logo 400, met de scorpion motor heeft
het ding ongelofelijk veel power, de motor word redelijk heet maar na de vlucht kan ik
hem nog net vasthouden... We zullen zien hoe dat in de zomer gaat.

Zondag was het lekker weer en heb ik een aantal vluchtjes wat set figuren geoefend,
de muziekvlucht weer eens gedaan en nog wat gespeeld. Ook nog 2 vluchtjes gedaan
met de Logo 400 ik begin er nu een beetje aan gewend te raken en het is gewoon een
enorm leuke heli om mee te vliegen!

Volgende week zal ik weer eens wat foto's maken.

Totaal deze week: 16
Totaal 2010: 189
 
heb nu ook zo'n laadkoffer gemaakt (nadat ik onder andere jouw foto zag:mrgreen:) Moet zeggen dat het wel heel erg prettig is dan rondzeulen met allemaal losse spullen:D

succes met trainen:D
 
25.05.2010

Deze week weer lekker veel gevlogen! Was natuurlijk ook wel te verwachten
met dat lekkere weer. :)

Aan het begin van de week kreeg ik een pakket binnen met daarin een aantal
spare parts voor de Logo 600 en 400 zodat ik de heli's weer snel op kan bouwen
mocht er een keer iets kapot gaan.



Dinsdagavond had ik weer een setje Edge bladen te leen van een clubgenoot zodat ik
ze een paar vluchten achter elkaar kon proberen. Ze bevallen nogsteeds erg goed
en toen ik dinsdagavond thuiswkam gelijk maar 2 setjes 603mm Flybarless versie besteld.

Woensdagavond had ik nogsteeds de Edge bladen te leen, weer lekker gevlogen, freestyle,
figuren en muziekvlucht geoefend. Volgens mij was het woensdag ook een van de
eerste dagen dat ik in m'n T-shirt heb staan vliegen.

Vrijdagmiddag had ik mijn eigen Edge bladen binnen gekregen, dus daar zaterdag mee
kunnen vliegen. Ook ben ik zaterdag bezig geweest met de afstellen van de YGE Govenor
op Logo #2. De headspeed was al mooi constant, maar zaterdag heb ik ook de
Gov. Store mode aangezet. Hiermee toert de heli altijd op naar een vast toerental ook
als het pack halfvol zit. Dat is natuurlijk ideaal als je autorotaties wilt oefenen of midden
in de vlucht te stoppen als er iets afgesteld moet worden.

De Gov. store werkt erg goed, ik heb halverwege de vlucht een autorotatie gedaan en
later weer verder gevlogen. Het toerental was ook bij de 2de keer optoeren weer gewoon
hetzelfde. Als ik dit voorheen deed bleven er amper genoeg toeren over om een flip of
rol mee te doen.

Zondag ook weer lekker gevlogen op de club, een aantal keer de set figuren geoefend
en nog wat gefreestyled.

Maandagmiddag ben ik ook nog even snel langs de club gereden en 3 vluchtjes gedaan,
er waren een hoop toeschouwers waaronder ook een aantal kinderen. Altijd erg leuk
om het "aah wow!" geschreew te horen als je de heli van de grond af volgas recht omhoog
trekt.

Totaal deze week: 32 (26 Logo 600 - 6 Logo 400)
Totaal 2010: 221
 
inderdaad onvoorstelbaar hoeveel vluchten jij kan maken ! Maar ik denk ook wel dat dat nodig is als je op top-niveau wilt (blijven) vliegen.
Je moet natuurlijk ook wel talent hebben en dat heb je zeker Bas ! Sterker nog, ik denk dat jij HET talent bent van Nederland ! Ga zo door man !

Hoe bevallen de nieuwe SLS eco's ? Merk je verschil met de ZX serie ?
Mooi dat je YGE regelaar zo goed werkt !

Bas
 
30.05.2010

Van de week niet zoveel gevlogen als ik zou willen, maar dat komt vooral ook omdat
het vandaag (zondag) nogal rotweer is geweest.

Woensdagavond was het weer ook al niet zo best maar heb toen toch even gevlogen,
een beetje set figuren geoefend en geprobeerd om zo hard mogelijk heen en weer
te vliegen aangezien het zo hard waaide dat 3D vliegen gewoon niet leuk was.

Zaterdag was het gelukkig wat beter weer en ben ik samen met onze trouwe viervoeter
weer naar het veld geweest. Normaal gesproken leg ik de 400 op de achterbank
maar Omdat de hond mee ging, moest ik alle heli's en toebehoren
in de achterbak zien te krijgen.



Eerst 2 vluchtjes set figuren geoefend, vervolgens een
vluchtje besteed aan de set figuren die niet lekker gingen. Vooral met de big ben heb
ik vaak nog moeite om hem netjes op zijn plek te houden, de laatste tijd gaat dat gelukkig
wel een stuk beter. Ook heb ik weer eens de FTM geoefend, kon merken dat het alweer
te lang geleden was dat ik hem vloog. Op een gegeven moment kwam ik zelfs helemaal
verkeerd uit waardoor ik een stukje moest inproviceren maar uiteindelijk kwam het toch
nog goed. Om af te sluiten nog een beetje gefreestyled en bezig geweest met wat
nieuwe transities en een leuke variatie op de sideways tictoc.

Zondag regende het hiet constand en was het dus niet de moeite om naar het veld te
gaan. In plaats daarvan de staart van een van de 600's uit elkaar gehaald om die eens
na te kijken aangezien die zich soms vreemd gedroeg tijdens zware belasting. Ik denk
dat de staarthub krom is, die dus even vervangen en hopelijk gaat het nu beter.



Totaal deze week: 10 (9 Logo 600 - 1 Logo 400)
Totaal 2010: 231
 
07.06.2010

Tijd voor de wekelijkse update!

Dit weekend stond de 2de Dutch 3D wedstrijd op de agenda, dit maal in Meerhout.
Maar eerst was het woensdag.

Op woensdagavond voor een wedstrijdweekend probeer ik altijd met beide Logo's een
rondje figuren en freestyle te doen om zoveel mogelijk garantie te hebben dat alles goed
werkt. Ook heb ik woensdagavond nog een muziekvluchtje gedaan wat niet al te best
verliep.

Roadtrip - Meerhout België
Vrijdag stond Laurens hier om 1 uur en na het inladen van de auto, en wat gedronken
te hebben vertrokken om 2 uur richting Belgie naar het plaatsje Meerhout.

Al direct bij het oprijden van de snelweg vertoonde de auto van Laurens wat problemen,
na wat rommelen aan een kabeltje ging alles weer een tijdje goed. Maar na ongeveer
30 minuten filerijden had de auto van Laurens er echt geen zin meer in en besloot de motor
om maar gewoon helemaal uit te vallen.

En daar zaten we dan:


Na ongeveer 15 minuten kwam de wegenwacht, en werden we weggesleept naar een
nabijgelegen service center. Na het nodige onderzoek bleek het probleem te zitten in een
brakke ontstekingskabel en na 1.5 uur konden we onze weg vervolgen.

Dit alles was natuurlijk erg vervelend, maar het kan natuurlijk altijd erger, deze
vogel had het een stuk slechter getroffen:


Uiteindelijk kwamen we 5,5 uur na vertrek aan op het veld in Belgie voor een ritje wat
normaal gesproken ongeveer 2 uur zou moeten duren. :)

Gelijk de auto uitgeladen en een aantal vluchtjes gedaan met de Logo's, en later de tenten
opgezet. In totaal waren er 7 nederlanders aanwezig op vrijdagavond en hebben we er
met z'n allen een gezellige avond van gemaakt!




Zaterdag - Dutch 3D
Zaterdagochtend was ik als eerste aan de beurt om de set figuren te vliegen, helaas
ging het niet zo goed als ik had gehoopt maar het was genoeg om de ronde mee te
winnen.

Nadat de F3C en B-klasse gevlogen hadden was het tijd voor de muziekvluchten ronde.
Vlak voor het einde van mijn vlucht viel de muziek uit, en later bleek dat de aggegraat
het begeven had. Daarom werd er besloten om direct door te gaan met de freestyle.
De freestyle vond ik erg goed gaan, daar heb ik de laatste tijd dan ook redelijk hard aan
gewerkt.

Later op de dag was er een vervangende aggegraat en konden de muziekvluchten alsnog
gedaan worden. Ik heb mijn muziekvlucht nog eens overnieuw gedaan, en de 2de keer
ging het een stuk beter als de eerste.

Tijdens de prijsuitreiking bleek dat de Belgen de 5de t/m de 2de plaats bezet hadden,
maar ik ben erg blij dat ik de Nederlandse eer nog heb kunnen redden. :D



Na de wedstrijd nog een vluchtje gedaan met de Logo 600 en 400, en vervolgens
met Laurens weer naar huis gereden, wat overigens een stuk makkelijker ging dan de
heenweg.

Het waren weer 2 geweldige dagen, en de organisatie was net zoals de vorige keer weer
erg goed!

Totaal deze week:15 (13 Logo 600 - 2 Logo 400)
Totaal 2010: 246
 
Deze week was erg intresant wat betreft het testen van nieuwe lipo accu's.

Tijdens de Pitchbrothers smackdown in Denemarken ben ik benaderd door Hyperion,
met de vraag of ik intresse had om eens te vliegen met Hyperion accu's. Dat zag ik
wel zitten en deze week kwamen de eerste packs dan eindelijk binnen.



Het gaat om de volgende packs:
- EX 5s 4200mah 45C (Logo 600, 10s in serie)
- EX 6s 2600mah 45C (Logo 400)



Ook leek het me wel leuk om weer eens een andere motor te proberen, de Pyro's doen
het natuurlijk fantastisch, maar zijn erg prijzig. Vandaar dat ik ook de Hyperion
4035-500Kv motor ga proberen.

Zaterdag voor het eerste gevlogen met de nieuwe packs, tijdens het vliegen bleek al
snel dat deze packs erg goed zijn. Het toerental van de heli is veel constanter dan met
de SLS packs. Als ik met de SLS packs begin te tic toccen gaat het de eerste 10 seconden
goed en daarna begint de headspeed te zakken. Met de Hyperions heb ik daar geen last
van.

Zaterdag dus erg lekker gevlogen, niet specifiek geoefend maar zoveel mogelijk gewend
geraakt aan de power van de Hyperion packs.

Zaterdagavond heb ik de Hyperion motor in een van de Logo 600's gezet. De motor is
500kv, tegenover de 530kv van de Pyro. Hiervoor heb ik dus dezelfde vertanding gebruikt.



Toen ik de heli met Hyperion motor zondag voor het eerst optoerde dacht ik: "mwah, dit
word niks. Door het lagere Kv was het toerental ook een stuk lager". Maar toen het
eenmaal vloog bleek alles prima te werken, en door het lagere toerental klonk de heli
ook gelijk een stuk beter. Zondag heb ik daarna eigenlijk alleen nog maar met de heli
gevlogen waar de Hyperion motor in zat.

Helaas word de Hyperion motor wel een stukje warmer als de Pyro, ik schat dat ik hem
vlak na de vlucht ongeveer 10 seconden vast kan houden. Omdat ik vorig jaar een hoop
problemen heb gehad met motoren zal ik proberen om deze week zoveel mogelijk te vliegen
met de Hyperion motor om te kijken of alles goed blijft gaan.

Toen ik zondagavond nog wat op internet aan het surfen was kwam ik nog een filmpje
tegen van de Pitchbrothers smackdown: ld_0YNaB5Ww[/media] - Bas de Groot flying his Logo 600 at The Pitchbrothers Smackdown 2010

Totaal deze week: 17 ( 13 Logo 600 - 4 Logo 400)
Totaal 2010: 263
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Zaterdag voor het eerste gevlogen met de nieuwe packs, tijdens het vliegen bleek al
snel dat deze packs erg goed zijn. Het toerental van de heli is veel constanter dan met
de SLS packs. Als ik met de SLS packs begin te tic toccen gaat het de eerste 10 seconden
goed en daarna begint de headspeed te zakken. Met de Hyperions heb ik daar geen last
van.



Totaal deze week: 17 ( 13 Logo 600 - 4 Logo 400)
Totaal 2010: 263

Hi Bas, hoewveel cycli hebben de SLS' er er al op zitten ?

Hoeveel C zijn de SLS' en , en wat kosten deze tov de Hyperions (als je ze nieuw in de winkel zou kopen?)

Als je tijd hebt zou je eens de inwendige weerstand kunnen meten tussen een 6s SLS pack en een 6s Hyperion pack , ben ik wel benieuwd.

Bas
 
Back
Top