Zonder dat balkje zou de mat het ook niet houden .
Mvg Johan
LoL

Gewicht: 80 gram per m2
Breedte: 100cm
Lengte: 50cm
Dikte: 0.2mm
zo ongeveer wat ik nodig heb ?
En dan helemaal rondom de vleugen in het midden lijkt me ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Zonder dat balkje zou de mat het ook niet houden .
Mvg Johan
Gewicht: 80 gram per m2
Breedte: 100cm
Lengte: 50cm
Dikte: 0.2mm
Beter iemand vragen voor een stuk .
Je hebt maar een strookje nodig van 8 cm breedte.
Mvg Johan
Clubs moeten gewoon reageren op mail-adressen die op hun site staan, jij hebt niets fout gedaan. Helaas lees ik dit regelmatig hier op het forum. In vakantie-tijden kan een reactie wat langer op zich laten wachten (als mail-redirection niet toegepast is), hoewel dat een slechte zaak is want dat is juist de tijd waarop de meeste mensen info willen, of willen beginnen.Ik had een aantal vragen mbt lessen en zenders gestuurd aan leerling.armc etc. nadat er geen reactie kwam was ik een beetje in de veronderstelling dat nieuwe aanwas niet zo welkom is (dat zal dan ook mijn fout zijn geweest ;-), ik had beter naar het secretariaat kunnen mailen )
Clubs moeten gewoon reageren op mail-adressen die op hun site staan, jij hebt niets fout gedaan. Helaas lees ik dit regelmatig hier op het forum. In vakantie-tijden kan een reactie wat langer op zich laten wachten (als mail-redirection niet toegepast is), hoewel dat een slechte zaak is want dat is juist de tijd waarop de meeste mensen info willen, of willen beginnen.
Heb er even een draadje aan geweid:
waardoor-reageren-clubs-niet-op-e-mail
Ziet er gewoon goed uit,opvullen met balza en dun uitschuren ,hetzal beter sturen bij het vliegen,vraagje, kun je me een kopie vd tekening maken.ik zitererg om verlegen? (tegen betaling okee.)gr alberthallo minze,
leuk dat je ook gaat vliegen!!
het ziet er netjes uit,je eerste kist??
wat de deukjes betreft,een nat doekje erop leggen,ong 20 minuten,hout laten drogen,en weg deukje,mochten ze toch zichtbaar blijven,plamuren met een balsa plamuur,glad schuren.je kunt de naadjes tussen de plankjes er ook mee vullen.
hoogte verschil kom je vaker tegen,is het veel?
zo niet,ong 1 mm,gewoon glad schuren.
succes met de bouw??:wink:
Danke voor de snelle reactie,ik zoek die tekening met rolroeren daar gaat het om,de gewone heb ik al,gr.A.GeelenNou inderdaad 9 jaar later is het model zelf 3 keer herbouwt tijden mijn les periode. en nu kan ik het bouwen bijna dromen. De tekeningen heb ik nog steeds.
De tekening op outerzone is van de oude charter overigens, de mijne was het 2007 model met rolroeren.
Albert stuur maar een privé bericht dan komen we er vast wel uit of bouw de oude van outerzone zonder taps toelopende tips en maak rolroeren aan de trailing edges. Dat is de setup waar mijn docht mee heeft gelest.
minze
Als ik je een tip mag geven: bouw liever de oude tekening, maar dan mét rolroeren.Danke voor de snelle reactie,ik zoek die tekening met rolroeren daar gaat het om,de gewone heb ik al,gr.A.Geelen
Sorry, dat is niet waar, en dat weet ik 100% zeker, want ik heb een Charter waarbij ik beide naar believen aan kan passen, en ik heb met beide geëxperimenteerd... Met de wig onder de vleugel ligt de romp recht. Met een wig onder het stabilo druk je de romp voorover, en die romp heeft ook heel veel "hoogteroer-werking" dus die duwt heel erg hard terug. Daarnaast is met een wig onder de vleugel de invloed van gas geven veel minder sterk merkbaar dan met een wig onder het stabilo.Juist beter.
Met de wig onder de vleugel hangt de romp achterover.