Supertoll!

Het begin is gemaakt. Heb de aandrijfas op de plek gelijmd met de roeren er op en de onderkant van de staart (voor de goede positie. )
eerst volgende stap zou volgens mij zijn de stuurstang doorvoeren er in maken, en beginnen aan het tech rek.
Ik ben al wel voorzichtig even gaan kijken hoe ik de Sea Wolf nu straks op ga bouwen.
Nu teruglezend naar het begin vandit draadje (jemig, alweer ruim 2 jaar geleden. :shock: ) zit ik nu dus nog even te denken over de voorste roeren.
Ik heb volgens mij nog geen lage regler besteld bij Norbert, al staat dit definitief op de planning. Ik wil de toren van de Sea Wolf in ieder geval een eind verder naar achteren plaatsen als deze origineel bedoelt is. (ook komt die achterstevoren er op. vind de 'gladde' kant naar voren toe toch een stuk beter uit zien.. denk omdat het dan meer lijkt op de WW2 torens,.. vind de lage kant voor maar raar. misschien word de toren ook wel helemaal anders, heb wat styreen platen gekocht om in ieder geval aan de knutsel te kunnen.
Gezien ik er dus nog niet uit ben mbt de voorste roeren, heb ik dus ook meteen mijn twijfels nog over het deck.
op zich ziet het er wel leuk uit, dat platte deck van de Sea Wolf, van de andere kant vind ik, tja, hoe moet je het noemen, geen deck? ook erg mooi.
Nu ben ik zelf absoluut geen ervaren bouwer op gebied van boten (laat staan duikboten) Dus vandaar dat ik dus graag om meningen vraag.
Zou het aan te raden zijn om de Sea Wolf op te bouwen zodat deze meer op een Sturgeon Class duiboot lijkt?
http://www.onr.navy.mil/focus/blowballast/sub/work1.htm
ok, de roeren op de staart zullen standaard blijven. en de roeren op de toren zullen gewoon vast worden dan. (neem aan dat als deze netjes horizontaal t.o.v. de romp worden geplaatst dit geen problemen op zal leveren? )
Jullie mening word in ieder geval erg gewaardeerd.

Het is in ieder geval de bedoeling dat de Sea Wolf deze zomer nog aan het varen komt!