Rock crawler en scaler topic

de DIG van VP komt er 100% die doe ik mij met de kerst kado..

mijn auto light zender technisch uitelkaar nu.. ik hoop ook de 21ste er te zijn.

ben een 6ch heli zender aan het ombouwen

ik hoop dat mijn wielen er dus zijn... anders kan ik nog weinig.. althans dan moet ik dus de originele knuckles er weer opzetten

VP vind ik iets te hoog bling bling gehalte. moet ik ook weer een black ass hip hop negert in mijn honcho zetten. ;)

ik heb al iets gevonden en die jongen op rcc al een pm gestuurd

deze vind ik mooi Motoworx Racing's new 1.9 design

65 dollar voor een set van 4.. even vragen wat de shipping doet naar NL en gevraagd hoe het met de offset zit voor axial.. of het een beetje wil passen
het is wel 12mm hex

198spoke003.jpg

hij vraagt 40 dollar voor verzekerd verzenden dus 65+40 dollar is ongev 77 euro.
ze wegen bijna 4 oz. dat is bijna 113 gram per wiel en ze passen op de axial scx10 qua offset

niet gek..

ik heb nog gevraagd wat niet verzekerd verzenden kost, of hij daar aan wil meedoen.

onverzekerd verzenden kost mij maar 15 dollar ipv 40 dollar
ik betaal via paypal . dus als het niet aankomt dan is er nog een optie om het te claimen

Is er van een SCX10 met een Tamiya Toyota Hilux body iets dergelijks te maken?

Wil van mijn Slash (bash versie, die staat als nieuw op de kast) af en iets met trail rijden gaan doen. Beetje crawlability is ook gewenst maar niets op competitieniveau. Gewoon lekker in de tuin of in het bos spelen.

Denk aan een SCX10 chassis met een dergelijke body en crawlbanden. De Bruiser van RC4WD is erg mooi maar ook erg boven budget.
De unimog of Toyota op CC01 chassis vind ik ook leuk maar ik vrees een beetje voor de mogelijkheden van dat chassis.

Laatst bewerkt door een moderator:
hilux

toch wel een van de meest gebruikte hardbodys voor een scaler.. als je handig bent met abs of styrene is er alles van te maken

Laatst bewerkt door een moderator:
Prachtige karretjes, zo iets hoop ik ooit ook eens uit de handen te krijgen. De looks van zo een custom truggie zijn echt geweldig, maar ik durfde het nog niet aan zoiets zelf te bouwen, daarom heb ik uiteindelijk de Honcho aangeschaft. Jammer genoeg weinig van dat soort landschap hier in NL.

ik probeer een 1/10 new bright JK body te bemachtigen. liefst een 4 deurs uitvoering.
die krengen zijn ultra gedetaileerd, incl interieur

vandaag mijn wielen binnen gekregen... van vanquish products...

jeetje mina wat mooi..
heb gekozen voor de .700 breedte (is in inch)
deze zijn de helft qua breedte van de standaard wielen..
kleuren zwart met oranje beadlocks.
wielen waren wel een beeeeetje prijzig... (zeker na een naheffing) oftewel 200 euro voor 4 wielen... man de kit zelf was maar 300 euro...
zal morgen even de foto's schieten, aangezien ik zo de nachtdienst in ga...
mooie combi, samen met de knuckles... en heeeeeeeel veel stuur nu zonder dat ik de shocks of links aanraak met de banden

Hey Douwe,

fijn dat je wielen er zijn, alleen spijtig van de douane.

Ben van de week bij ons naar de gemeente geweest om te vragen of het mogelijk was om een stuk terrein ter beschikking te stellen voor een crawler-baan.
Moet nu eerst een mooi dossier samenstellen en dan gaan ze het onderzoeken. We zullen zien wat het geeft.

Alvast veel plezier met uw velgen.

dit roept toch echt wel om wat plaatjes.. dat zit ons hier een beetje lekker te maken

toch niet de dirty harry's he ??

Laatst bewerkt:
Hey Douwe,

fijn dat je wielen er zijn, alleen spijtig van de douane.

Ben van de week bij ons naar de gemeente geweest om te vragen of het mogelijk was om een stuk terrein ter beschikking te stellen voor een crawler-baan.
Moet nu eerst een mooi dossier samenstellen en dan gaan ze het onderzoeken. We zullen zien wat het geeft.

Alvast veel plezier met uw velgen.

Een baan!? Hoera! Je woont in België, zie ik. Waar zou die baan komen?

nee het zijn niet de DH's en ook niet de DH2's
misschien dat die nog gaan komen... nuheb ik geen plaatjes nog ;) zit ff onder werktijd dit te lezen en te typen... morgen eerst ff slapen en dan foto schieten...
of kom ze zelf bewonderen in purmerend zondag ;) lol

@roodstreepje.. cool hoe meer banen hoe beter... al is belgie wel ver voor mij...
maar dan plakken we er gewoon een weekendje weg aan vast :D

Back