Rock crawler en scaler topic

En nu nog een keer rijden!!! ;)

mooie aanpassingen.. ik moet ook nog steeds eens een andere electronics plaat.
mis nu ook ruimte + de accu kan weer een stukje omlaag.

Het is inderdaad een leuke wagen om mee te rijden.
De BWD links zijn mooi afgewerkt, moet alleen nog de upper-links plaatsen en dan is dat werkje achter de rug.
Ik denk dat het beter is om de electronica vast te zetten met klitteband, kan je deze altijd gemakkelijk verwijderen.
De electronic plate is mooi geworden. Heb bij de mijne gewoon een stukje plastic opgelijmd om deze wat langer te maken. Binnenkort een betere maken.
Nog veel bouwplezier en veel rijgenot binnenkort!

Wanneer is de volgende wedstrijd?

Zo, ik kon t toch niet laten.. heb een nieuw chassis besteld. (dus voor mensen met een moa, die nog een capabel chassis zoeken is de stock xr10 zo in de verkoop).
het word de nieuwe van underground crawlers (viper chassis). Voor dat geld ga ik niet zelf tekenen en laten uitfrezen enz. 65 euro met de huidige dollarkoers..

foto van t chassis zoals die moet worden. die van mij moet nog verzonden worden namelijk.

weight002.jpg

weight001.jpg

panel2002.jpg

Wanneer de volgende wedstrijd is weet ik nog niet.. rene maar eens vragen.
Gewoon Velcro gebruiken ja. werkt t mooiste

Prachtig chassis :cool: ! En weer een mooie aankoop :thumbsup:. Welke links ga je er bij gebruiken ? Of wordt het zelf buigen met lunsford ti links ?

mooi, mooi mooi!
veel plezier met de bouw en graag fotos hiervan

@ Haastnooit: welk is het BJ4-chassis? Heb je een foto of een link?

dat is t y-town beatle juice chassis. ook bodyless.
heb zitten twijfelen tussen deze en die.. alleen vind de prijs van deze iets vrouwvriendelijker.

ben nu druk mijn eigen links nu te schetsen.. maar ik kan ze nog niet laten maken, aangezien ik me wel aan de regels moet houden qua lengte van wagen (31.75cm oftewel 12.5 inch)

De beetlejuice is zeker ook een leuk chassis.

Gewoon een crawler kopen.. staan wel een paar leuke ax10 chassis op marktplaats.. Hier kun je ook een bodyloos chassis voor kopen.

Voor de financien is een ax10 gewoon veel leuker namelijk.. een xr10 is meteen alles dubbel qua electronica

Ja alleen een probleem, A) geen auto dus ik kan niet gewoon met jullie komen reiden, B) ik heb 0 interesse in enige vorm van competitie dus lid worden van de baan/club is niet echt voor mij C) dit hele rc gebeuren is voor mij een sociale aan gelegenheid dus solo bashen zonder iemand is mijn ding niet D) dan zou ik zelf een "baan" moeten vinden en ik zou zo bij mij in de buurt niets weten...

Misschien doen we het ooit nog wel een keertje:)

Ik ben ook geen lid in purmerend en kom daar toch 1 keer per maand ongeveer rijden.
En je hoeft dan ook niet echt een competitie te rijden.. 4 keer per jaar is er meestal een wedstrijd. (ook wel in andere plaatsen, waaronder op den duur in friesland)

Ik ga ook nooit solo crawlen, meestal spreken we op een forum af welke dag we gaan rijden met een groepje van een man of 10 (soms als t regent zijn er dan maar een man of 3)

als ik weer in NL ben kom ik wel een keer kijken ofzo:) eens kijken of ik het leuk vind:) Neem ik de backslash wel mee voor als jullie de need for speed krijgen:)

Niet leuk, NIET LEUK!!!

Vanquish komt weer met nieuwe producten voor de xr10 (gaat dus weer geld kosten).
Ook komen er meer kleuren voor de huidige onderdelen (waaronder oranje, rood en blauw)

ff paar plaatjes van t schitterende spul...

upper link mount
xr_10_link_mount.png

servo beschermer
http://site.vanquishproducts.com/vp-pics/servo_armor/servo_armor.png/img]

Oranje knuckles
[img]http://site.vanquishproducts.com/vp-pics/xr_parts/XR_Orange_Knucks_reduced.png

oranje c-hubs
XR_Orange_Chubs_reduced.png

oranje gearbox en motorplate
184302_10150097607645668_335895330667_6774780_3394066_n.jpg

183501_498820365667_335895330667_6650280_6039403_n.jpg

Als je een ax10 gewent bent hoe is de verhouding dan met de xr10.
Is deze een keer zo goed? .
Ik rijd niet zo vaak maar ben een sukkel voor de techniek .
En een 2 motorige heb ik nog niet staan .

Groeten Wiebe.

newbee

Hallo mannen, ik hoop dat ik me hier binnenkort ook met redenen kan melden.
Ben r nog niet helemaal uit, maar de financieën zullen voorlopig wel de keus gaan bepalen voor een gebruikte tamiya.

Of heeft hier iemand nog iets leuks staan?

Vroeg me af of jullie dit filmpje kenden? Eigenlijk wel wat voor jullie...Vind m zelf gewoon top...zonder aanloop....

Daarnaast...zijn er eigenlijk auto's met onafhankelijke wielophanging? Voor als ooit....he....:cool:

GQ-ztyjeK5M[/media] - IMPOSSIBLE HILL CLIMB

Laatst bewerkt door een moderator:
Back