rock crawling ?

volgens mij staat je scorpion op marktplaats of nie? Zit er ook de normale body bij? en wat is je laagste prijs?

Ja mijn crawler staat op marktplaats.
Mijn laagste prijs is toch rond de €350/€375, anders gaat ie echt niet weg.
Hij is verder compleet , dus ook de originele chassisplaten en originele body(wel iets anders uitgesneden)

Greetz
Jim

4ws??? man kom op, dat kan inet meer in deze tijd :P

je moet zien of je een mooie DIG kan bemachtigen, 4ws word toch nooit toegestaan in een competitie (niet dat wij die hebben in nl maar toch)

Ben nog niet helemaal thuis in de crawlerlanguage. Wat is een DIG?

Ach, competitie? Ik ga over 2 weken naar Oostenrijk om het WK van de Kyosho World Cup te rijden.
Vind 4ws juist iets toevoegen aan mijn scorpion, omdat geen van mijn wagens dit heeft.

Laatst bewerkt:
met dig schakel je de achteraandrijving uit en laat je de as freewheelen, of je schakelt hem uit en zet hem op de rem..

hierdoor kun je veeeel scherper bochten maken.. en met freewheelen kun je beter bij iets op rijden zonder dat de achterwielen de boel teveel wegdrukken

Nou bij mij komt ie er al weer aardig uit te zien als een Crawler. Vanavond even de skidplate bij dremelen zodat de links naar de assen aan de binnenkant van het frame gemonteerd kunnen worden.

Ik heb ook de schroeven in de voorste as vervangen voor verzonken schroeven om meer stuur uitslag te krijgen. Maar nu heb werken de standaard aandrijfassen tegen. Die zorgen er nu voor dat de stuur uitslag niet maximaal is. Maar is kijken voor MIP's of de Axial CVD's. Alleen jammer dat de MIP's in een pakje van 4 komen. Kan er maar 2 kwijt :(

Nu alleen nog even wat lange schroeven en spacers op de kop tikken en hij kan afgebouwd worden op de elektronica na dan dat wil nog niet vlotten met Dinball. Als iets op voorraad is dan gaat alles super maar als het er niet is gaat het allemaal wel erg moeizaam zeg.

Laatst bewerkt:
Hier nog steeds geen regelaar :(

Bij Paypal maar een geschil gestart om te kijken of ik zo me refund krijg.

Ja is inderdaad lullig dat ze verkopen zonder voorraad. Maar volgens mij zetten ze het op Ebay en tegelijk ook in hun shop (RCMart). Als het dan in de shop ook hard gaat kan het dus zijn dat in eens het Ebay item er ook niet meer is. Jammer dat ze het item gewoon niet appart houden voor Ebay en dus altijd kunnen uitleveren als je via Ebay verkoopt.

Maar dat het niet op voorraad is kan ik opzich nog wel meeleven. Dan koop ik het gewoon ergens anders. Maar dat ze vervolgens geen refund doen dat is wel helemaal minder.

Normaal nooit problemen met Dinball maar nu gaat het toch niet zo soepel.

Heb tijdelijk een robitronic spirit ingebouwd. Deze heeft geen achteruit, maar kan wel mooi even testen. Moet wel wennen aan de snelheid ;-)
zo'n 55 Turns loopt wel heel mooi rustig. Had van wat dakpannen en ander materiaal een parcourtje gemaakt.

Zo'n 55t loopt inderdaad super rustig. Ik wilde de borstels laten inlopen maar dat ging echt niet snel, bijna 0,0 slijtage bij die motor.

Heb je je kappie al netjes gespoten?

Heb de motor paar minuten aan een 3 volt pakketje gehangen. Slijt inderdaad nauwelijks.
Body nog niet gespoten. Misschien dit weekend.

Heeft hier iemand nog twee van deze linkje ongebruikt liggen? Ze komen van de AX80005 raam af. Kan nergens dit item vinden, bijna overal zijn ze uitverkocht. Heb ze wel op een paar punten in de US gevonden maar dan komt er nog ff 30 dollar verzenden bij, dat is weer beetje overdreven voor zo'n klein item.

26407014ei1.jpg

Bovenstaande is inmiddels opgelost heb het op een andere manier gedaan.

Inmiddels ook mijn centen terug van Dinball. Ging nu vrij vlot na dat ik een geschil heb gestart. nu even kijken of ik de regelaar nog ergens kan vinden. Had hem nog ergens gevonden maar daar rekende ze 50 dollar verzenden naar NL toe, dat vind ik een beetje veel voor een regelaar.

Hoop deze week nog wat spacers en kleine dingetjes binnen te krijgen zodat ik het chassis kan afbouwen. Dan hoop ik nog wat foto's te kunnen plaatsen.

ik wacht nog op mijn wielen, klote douane.... en wanneer geven ze het pakketje vrij.... op vrijdag. dus geen pakketje voor dinsdag heet dat. maandgas bezorgen ze haast nooit hier....

@pasqual, je kan anders altijd nog voor de Castle creations sidewinder gaan.. heb je ook de mogelijkheid om ooit op brushless outrunnertjes over te gaan.

ik geloof dat wij 10 augustus gaan rijden bij een lid van tamiyagekken.nl in de tuin (zeer grote tuin met rotsen...
dit is in 's gravenzande.

meld je anders ook ff op tg aan dan kunnen jullie er misschien ook wel bij zijn :D

Dat zou ook nog een optie zijn die Sidewinder kan ook met 3S Lipo om volgens mij. Dat wil ik denk ik toch wel. Zeker om later te kunnen upgrade of om gelijk te gebruiken. Is even een beetje verdiepen in die regelaar.

10 Augustus kan ik helaas niet dan heb ik de Tryout van de Nederlandse Tamiya cup :(

Het is toch maar de Sidewinder geworden met een USB-link erbij. Voor 55 euro incl. verzenden dus dat is geen geld. Het enige wat me nog een beetje tegen staat is de grote van de regelaar maar dat gaat wel goed komen denk.

Nu hopen dat het vlot gaat met de levering want van B-P-P hoor/lees je nog wel is verhalen dat er dingen niet aankomen en dergelijke of erg lang duurt.

Back