rock crawling ?

Bij mij heeft de Tekin FX-R ook de voorkeur. Dan voornamelijk om de grote van de regelaar heeft deze regelaar mijn voorkeur.

Maar hoe meer ik ook de verhalen lees over hoe de regelaar presteert en werkt hoe meer ik hem toch wel wil hebben. Dan had ik hem al wel gekocht maar ja was in eens niet meer op voorraad :(

Mijn AX10 ziet er inmiddels zo uit :)

6.jpg

7.jpg

Ik ben nog niet veel verder. Ben nog steeds op zoek naar een motor. Wil eigenlijk brushless, maar weet niet goed welke. Jammer dat de LRP crawler brushless 21,5 turns nu niet leverbaar is.

Ik ben er met me regelaar ook nog niet uit.

Dacht een mooie gevonden te hebben. Maar na de feedback te lezen van de verkoper toch wel hele aparte negatieve reacties van de verkoper naar kopers toe. Later blijkt ook nog dat hij 17 items beschikbaar heeft volgens zijn advertentie, alleen heeft ie er dus geen beschikbaar, staan allemaal in Backorder. Erg makkelijk om zo mensen op te lichten die niet goed lezen. Dan maar wachten tot de FX-r weer beschikbaar is of toch die Novak Rooster Crawler kopen.

In de US is deze set aardig in trek:
Goat Crawler Brushless System

Mooie bak Pasqual ;)

Nou nog ff iets moois voor de aandrijving ervan ;)

Een sensored Novak setje is natuurlijk wel heeeel verleidelijk , alle voordelen van brushless en ook nog eens zonder cogging ;)

Ik ben er al wel uit wat het wordt voor de aandrijving.

Ik heb al een mooie Integy 55t brushed motor liggen die ik op 3S 1345mAh Lipo ga rijden in combinatie met de Tekin FX-R die ook 3S kan hebben. Lees over zulke combo's goede reacties. Goede wheelspeed en ook lekker veel Torque.

Nu alleen nog een Tekin FX-R vinden. Inmiddels is ie echt overal uitverkocht volgens mij.

Ik ben er al wel uit wat het wordt voor de aandrijving.

Ik heb al een mooie Integy 55t brushed motor liggen die ik op 3S 1345mAh Lipo ga rijden in combinatie met de Tekin FX-R die ook 3S kan hebben. Lees over zulke combo's goede reacties. Goede wheelspeed en ook lekker veel Torque.

Nu alleen nog een Tekin FX-R vinden. Inmiddels is ie echt overal uitverkocht volgens mij.

Deze misschien interessant :?: ;)

Tekin Racing Fx-R Pro ESC Forward/Brake/Reverse TT1093 - eBay, Cars, Radio Control Parts Access., Radio Control Control Line, Toys Hobbies. (Eindtijd 20-jul-08 01:11:24 CEST)

Opzich wel maar toch ook weer niet ;)

Hij is 40 dollar duurder en met een 55Turns motor heb je helemaal geen grote regelaar nodig. Dan heb je dus ook aan de normale FX-R voldoende. Maar ja die is niet meer te krijgen.

Maar ben nog steeds bezig met Dinball om mijn geld terug te krijgen maar dat wil niet echt vlotten. Heb elke dag wel weer een mailtje gehad, met melding we refunden het binnen 1 a 2 dagen. Toen mailtje dat het gelijk zouden refunden. Maar nog steeds niet.

LRP heeft inmiddels ook een 55Turns motor. Die is in NL leverbaar. Heb deze besteld. Ga brushed rijden met een genius80 regelaar.

Ga de mijne ook 4wielstuur maken. (achterwiel sturing).

@Wiebe,
waar in Almere woon jij en waar ga je crawlen als je hem af hebt??
Ik heb zelf een AX10 met Edge chassis en ik heb nog steeds geen goede plek weten te vinden om hem eens uit te testen.,

Ben wel op zoek naar een beetje leuke rotsblokken voor in mijn achtertuin te gooien..

Zoals het er nu uitziet ben ik niet helemaal gecharmeerd van het crawlen, hij staat momenteel op marktplaats maar als ik een goede plek vind in de buurt van Almere is de kans aanwezig dat ik hem houdt...

Greetz
Jim

Hi Jim,

ik ben nog steeds niet operationeel, volgende week komt de motor en de 4ws. Maar wil gaan crawlen langs de dijk van het IJsselmeer. Douwe heeft daar mooie foto's van laten zien.

Wiebe

Hi Wiebe,
de afsluitdijk?
Is wel een anderhalf uur rijden ongeveer.
Ik zoek iets een beetje meer in de buurt..
Kom je in het weekend wel ns bij Almere Poort??
Daar ben ik bijna elke zondag te vinden met mijn truggy .
Rijden een hoop Baja rijders en een aantal savage's

Greetz
Jim

De afsluitdijk? Das inderdaad wel heel ver. Ik bedoel gewoon de dijk bij almere. Wanneer je vanuit almere poort richting Muiderzand gaat, kun je rechts van de catamarans al bij de dijk komen. Daar liggen veel rotsen.

OK daar, ik weet ongeveer wel waar je bedoelt.Denk ik tenminste....:)
Zodra je operationeel bent moet je me maar ff mailen anders .(stuur je wel een PM met mijn mailadres)
Dan spreken we met z'n 3en af.
Als Douwe ook zin heeft...

Greetz
Jim

Laatst bewerkt:
hangt natuurlijk wel af van wanneer (en ik moet wel ff een uurtje rijden)

als het meezit heb ik deze week ook mijn nieuwe wielen binnen van mayhem engineering uit de usa.

attachment.php

attachment.php

maar dan zwarte wielen en rode ringen

@Douwe
Wanneer we dat gaan doen moeten we een keer afspreken ... :)
Zal wel een zondag worden denk ik, we kunnen ook ergens halverwege afspreken zodat we allemaal iets moeten rijden, lijkt me ook wel fair?
Ik ga voor het eerst echt crawlen met mijn axial dus ik heb geen idee hoe het gaat en of het me meevalt om te doen, ik ben meer een race mens dus ik moet nog bezien of ik mijn crawler in de collectie ga houden.

Wat een mooie wielen zeg... erg netjes met die ingebouwde gewichten erin.
ook erg veel gaatjes voor beadlocks :P

BTW ik ben zondagmiddag 20juli even wezen kijken waar ik dacht dat die dijk was waar jullie het over hebben maar ik was toch verkeerd denk ik, waar is het precies?
Vanaf de A6 gesproken graag...

Greetz
Jim

Laatst bewerkt:
Back