Stephan Kertész
Forum veteraan
Dan ziet het er zo uit:
Dan zit het kroontje niet in lijn met de vogel
Dan zit het kroontje niet in lijn met de vogel
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Dan heb je het op het internet toch op de verkeerde manier gezien vrees ik, want zoals op de foto hierboven is het goed. Zo staat het op de tekening(en) en op de foto op de doos, andersom gaat trouwens niet om dat de kroon dan niet goed op het dakje komt te staan, de middelste staander van de kroon maakt dan een rare hoek met het middelste latje van het kozijntje, terwijl het nu allemaal in één lijn staat.Piet, het ziet er heel mooi uit, maar heb je misschien het galerijdakje van stuurboord met bakboord verwisseld? of staat het ook zo op je tekening?
Ik zie op internet namelijk ook modellen met het dak ongeveer in dezelfde hoek als de rest van de galerij
Ik fotosjop alles, je weet tochDat is een leuke en snelle reactie, maar als je op zoiets reageert, moet je wel foto's van twee zijkanten hebben, om dan de twee kronen wisselen, en niet simpel in photoshop de kroon spiegelen.![]()
Adri, dat heb je weer mooi uitgedrukt, ik krijg er bijna rode wangetjes van, Dank je wel. Het is ook een beetje een uitdaging om het beste uit een bestaand pakket te halen zonder toevoegingen...Nou,nou,nou Piet, er bestaat inderdaad een overtreffende trap van Meester-modelbouwer.
Deze kwaliteit van modelschepen zie je alleen maar in een Museum. (Rijksmuseum bedoel ik dan)
Vooral het eerste plaatje maakt mij al sprakeloos.
Ja Piet daar kan ik niet tegenaan, als je mijn RC ziet lijkt het net of er al 250 jaar mee gevaren isAdri, dat heb je weer mooi uitgedrukt, ik krijg er bijna rode wangetjes van, Dank je wel. Het is ook een beetje een uitdaging om het beste uit een bestaand pakket te halen zonder toevoegingen...
Appeltje eitje, dat is het zeker niet hoor Stephan, de plaatjes die ik maak zijn allemaal te zien echter de 'peentjes' die ik soms zweet om iets voor elkaar te krijgen leg ik niet vast...Maar dit zal wel weer appeltje eitje zijn voor jou.![]()