pietsan
Forum veteraan
Slow-zap van zap-a-gap.Ben even benieuwd wat voor lijm jij daar voor gebruikt Piet ??
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Slow-zap van zap-a-gap.Ben even benieuwd wat voor lijm jij daar voor gebruikt Piet ??
Toch ff de bril erbij pakken dan Stephan, maar het is maar een klein verschil hoor, hier thuis als je het model ziet dan valt het helemaal niet op. Op de bovenste foto, net rechts van het linkse raampje heb ik een klein stukje ingelast en goud geschilderd, dat was eraf gebroken en heb ik tot op heden nooit meer terug gevonden.. zal inmiddels wel in de stofzuiger zittenIk zie het niet.
Dank je wel Marc, ik probeer altijd het beste uit een bouwpakket te halen en altijd weer leuk als dit word gewaardeerd.gevonden, maar wel 4x moeten kijken.
Je legt de lat weer hoog voor jezelf, het is alvast een pracht van een schip.
tja nu je het verteld, potdomme ik zou het hele zaakje nu in de kliko gooien. Dit ken echt niet zo.Toch ff de bril erbij pakken dan Stephan, maar het is maar een klein verschil hoor, hier thuis als je het model ziet dan valt het helemaal niet op. Op de bovenste foto, net rechts van het linkse raampje heb ik een klein stukje ingelast en goud geschilderd, dat was eraf gebroken en heb ik tot op heden nooit meer terug gevonden.. zal inmiddels wel in de stofzuiger zitten.