In de laatste maanden wat mondjesmaat aan de cabine gewerkt. Hierbij een overzicht van wat al gedaan is.
Het interieur is voor grootste deel gemaakt. De gekochte bodem is behoorlijk aangepast om ook andere opties in de cabine te kunnen verwerken.
Maar de chauffeur heeft al stoelen en een bed.
Speaker voor Beier is geplaatst.
Het dashboard is aangepast: de gaten tussen de ramen zijn (bijna) volledig opgevuld.
De gaten voor Verkerk spiegels zijn gemaakt.
Nog tijdelijk met dubbelzijdig tape gefixeerd: de zijpanelen.
En van de onderzijde zichtbaar:
- het aflegvakje voor papieren
- (achterin) doorvoeren voor de bedrading vanuit dak, zodat deze straks niet zichtbaar zijn.
Het dak is voorzien van zwaailampen:
En even totaalplaatje:
Maar nog wel aantal dingetjes te doen, o.a.:
- luchthoorns en antennes
- zonneklep
- iets met de dak- en of zijspoiler (hoewel de originele truck het niet heeft, lijkt me dit wel mooier voor het model).
Tja, en dat laatste is dan toch nog even puzzelen en kijken wat ik wel/niet ga doen.
Eigenlijk wil de ik een oude Verkerk Topline spoiler verbouwen tot iets passend.
Maar (als misschien wel verwacht): dat past toch niet zo mooi.
Wat me direct opvalt, is dat de zijspoilers sowieso aangepast moeten gaan worden (met of zonder dakspoiler).
Dat is wel lastig, want de gaten voor de bevestigingsboutjes vervallen, aangezien het erop lijkt dat de zijspoilers aardig ingekort moeten worden om ook nog enigszins op de 1:1 truck te lijken. Misschien iets slims verzinnen om de gaten te verplaatsen. Misschien kunnen ze wel onder de dakspoiler of binnenkant weggewerkt worden.
En als ik het goed heb, moeten ze ook nog iets lager (wegsnijden over de opstaande rand), zodat ze in lijn van het dak liggen qua bovenste punt.
Eens kijken wat het wordt.....