scania r???

hallo
oplossing lading;
neem een rc tankje van speelgoedwinkel,
sloop alles eraf,en plaats de playmobiel opbouw van daantjee,tadaaaaa!!!!
1x rc bodemonderzoekslaboratorium=lading voor dieplader,
tja wij bedenken wel een oplossing voor elk probleem hier op t forum,
wat een (truck)modelbouwer niet maken kan,
vind je bij de vuilnisman,
mvg markioo

Laatst bewerkt:
UHM huh? ik heb geen playmobiel hoor markioo :P toch maar is na je korte termijn geheugen laten kijken ;) :P

en hij wou geen speelgoed gehalte.. dus Streep erdoor..

hallo
sorry cheeta,het moest daantjee zijn,
echt last van korte termijngeheugen,
ligt zeker aan mn medicijnen,
mvg markioo

mischien niet zo origineel als een bodemonderzoeklab maar is anders een trail-truck niets?
of anders een helikopter(zal vast ook wel te vinden zijnin 1:Tamiya)
of nog iets:
een boot (de robbe Dolly(boot) is 1:20 maar komt aardig overeen als lading op een oplegger/aanhanger en er zullen mischien ook andere boten 1:16 zijn zoals de Robbe Najade)

@cheeta, ik geloof best dat het veel goedkoper is , maar als je geen verstand hebt van electronica, vind ik zo een setje veel handiger, mss moet ik het wel eens proberen anders leer je het natuurlijk nooit!!.

@markioo , die tank als basis vind ik wel intresant, maar da zou deze in 1/24 moeten zijn deze zouden 19 cm breed zijn en dat is realistischer dan de 22cm van een 1/16.

@mark het moet zoizo iets rijdend zijn , en het idee van een trail truck is ook al bij me opgekomen , maar als je dat een beetje goed wil bouwen ben je al rond 4a500 eurotjes kwijt en dan heb ik nog wel andere planne met dat geld! ,en ik wil iets origineels bouwen niet iets waarvan er al 100de rond rijden, maar toch bedankt voor de ideetjes !

greets steven

€400/500? als je een cc-01 chassis neemt kan je voor niet meer als €200 klaar zijn
Bruder cabine erop en een simpele opbouw en dat moet toch te redden zijn?

trouwens komen boten als lading bijna (nog) niet voor!!

idd mark , klopt wat je zegt van die trail truck het is idd ook voor +-200€ te realiseren ik gaa er echt wel eens over denken , want mijn mobiel bodemonderzoek labo daar is dus wijnig of geen info over te vinden, dus dat plan ligt ff in de schuif!!

wat de boot betreft is wel knap maar meer dan er mee op je truck rondrijden kan je niet he, ach we zien wel wat er mij nog te binneschiet , ik wil eerst mijn scania+dieplader volledig af hebben.
ondertusse heb ik nog tijd om inspiratie op te doen he .

groetjes steven

als u een club/vereniging zoekt die ook een mobiel bak water hebben(sowieso MBVP) kunt u hem overzetten in het water en dan varen

tja , maar ik woon in belgie en heb geen zin om steeds een bakkie naft te verijden om eens gaan te rijden en te varen, maar toch bedankt hoor voor de tip

grtjs steven

he yveske , zit momenteel nog met men 35mhz zender dus zal bij de kmyca ni echt welkom zijn, al ben ik daar vroeger nog lid geweest, plus dat ze daar te veel met wedico en toestanden rijden en de tamiya's niet zo geliefd zijn bij de wedico rijders , heb ik vroeger ondervonden !! weet ni hoe het nu zit natuurlijk, maar ik weet wel dat er 15 en 16 nov in zwolle een grote modelbouwbeurs is , met een vrachtwagenparcour van +- 600vierkantemeter, heb presies meer intresse om daar eens een kijkje gaan te nemen, als je daar zin moest in hebben , ik wil wel rijden en de benzine kost delen. 9nov ga ik ook naar waspik das ni zo ver in nederland, dus als je daar ook zin moest in hebben laat maar horen !! eens ik terug een 40mhz zender heb zal ik nog wel eens een keertje meerijden naar kmyca . ik zit ook met het idee in mijn hoofd om een tamiya truck clubje op te richten voor de liefhebbers hier in het antwerpse , want het is hier echt tristig kwa rc trucks in de omgeving, dus als er geintreseerde moesten zijn , mail maar eens nar tasmanianstevy@hotmail.com en we zien wel als er genoeg intresse is!!

groeten steven!!

heb je toegevoegd op men msn adres enja er werd idd een onderscheid gemaakt
tussen de wedico's en tamiya's...

en dat van zwolle intreseert mij ook ten zeerste,weet alleen nogniet zeker of ik dan tijd heb
maar het intreseert me wel om eventueel samen te rijden en samen de kosten te delen
kan men hier alsook vrij rijden mits dit gevraagd word aan de inrichters?

alsook dat van je eigen tamiya club intreseert me wel want er is hier idd niets te zien
in de geburen enja het virus is me tog serieus aangeslagen :p

hallo
dan moet je je bij de mannen van de vrachtwagenclub mbvp melden daar worden ook de frequenties geregeld,
mvg markioo

ik zal eens kontakt opnemen met mbvp . hoop tegen dan mijn nieuwe zender te hebben!!!
want bij de noorderburen is 35mhz ziozo taboe voor rollend materiaal!!.

En wat dat clubje betreft ik hoop echt dat het realiseerbaar is???? is ook ni zo simpel om geschikte lokatie te vinden om indoor te kunnen rijden . en of dat financieel allemaal wel haalbaar is , en dat er dan nog mensen zijn die hun vrijetijd der willen insteken om mee de baan te realisere en de PR regelen, en website en zo van die dingen , der moet echt goed over nagedacht worden!!. het moet in orde zijn.

grtjes steven

hallo
ik woon een beetje uit de buurt van u,
maar ik loop ook al een tijdje rond met het idee om een clubje op te richten,
in drachten rijden ze ook al op een zondag op een plekkie,
maar er zijn veel meer mensen die alleen rijden,
zie maar hoeveel er op t forum zitten,
en al die enkelingen samen is toch leuker,gezelliger en leerzaam,
want van fouten van een ander kun je dan wel wat leren,
en de 1 heeft meer verstand van electro dan de ander,
en de ander weer van verzekeren,
maar het moeilijkste is om ergens binnen te mogen rijden,
hier in hoorn is me een pand neer gezet van miljoenen,
voor de gemeenschap werd er verteld,en wat denk je dat er enkel in mag gedaan worden???? schaatsen???dat is toch van de gekken,
die 10 mensen die er per dag,soms per week er maar een beetje proberen blauwe plekken op hun reet te krijgen van t vallen,
had er een hal van gemaakt met ruimtes voor algemeen gebruik en dan hoofdzakelijk modelbouw,dan haal je de jeugd ook van straat en slopen die ook de boel niet,moeten ze het niet binnen gaan slopen natuurlijk,
maar het huren van een hal is ook weer idioot duur,dus contributie is dan ook niet laag te houden,
of we moeten op de ijsbaan rijden met sneeuwkettinkjes eronder,als op tv
mvg markioo

idd markioo het is niet makkelijk om een locatie te vinden , en dan zou er natuurlijk nog een beetje opslag moeten zijn voor de baan en toebehoren want als je dat altijd moet over schouwelen das ook geen doen. en huren das al helemaal niet te doen, dat er kosten aan verbonden zijn das logisch , dus je zou een beetje sponsering moeten vinden , maar met de slecht economische toestand vind je dat ook niet makkelijk meer. je kan natuurlijk hopen dat je de loterij wint he (haha)!!. of mss moet ik maar eens met mijn buurman gaan babbelen (bussenbouwer Van Hool) mss dat die wel wil helpen(droom droom) ;-)
ach ik ga maar eens eerst afwachten of er wel intresse is in de club! ik wil natuurlijk geen leden gaan weghalen bij andere clubs , ik zou liever samen werken met de 3a4 clubs in belgie , denk dat er meer zou bereikt kunnen worden met een samenwerking dan te gaan concureren!

grtjes steven

@ ach zo mark , hier in belgie wist ik dat het in sommige clubs word toegelaten, maar ik dacht dat het in nederland zoizo taboe was dat je met 35mhz op de baan kwam. allee das goed om weten!!! bedankt.

@yveske binne gaan we zeker ni mogen en ik zeker ni , want heb daar in mijn jeugdjaren nog gewerkt, maar de samenwerking verliep ni echt vlot( heb er daar een boeltje van gemaakt maar ja je bent jong he), ben geen mens om in een fabriek te staan!!!
ik heb wel een oplossing om binne te rijden wij hebben namelijk een garage van 10.30 op 9m en binne hebben we een oppervlakte van +- 9m op 4m waar we zouden kunnen rijden , er staat zelfs een toog in de garage en der is altijd drank aanwezig, maar ik denk dat het een beetje te klein is jammer zou wel handig geweest zijn, en bij goed weer zou er ook buiten kunnen gereden worden op een grote van +- 150 vierkante meter die beklinkerd zijn .

grtjes steven

Back